آخرین اخبار

22. بهمن 1400 - 14:47   |   کد مطلب: 41427
کیومرث سرمدی با بیان اینکه تمام تلاش این است که با یک آواربرداری از کوتاهی‌ها و خرابی و وعده های بی عمل داده شده مشکلات مردم را حل کند، گفت: امروز آنانی که می‌گفتند انقلاب چهل و سومین سال خود را نخواهد دید، یا مرده‌اند و یا در کنجی نظاره گر این انقلاب هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در جمع راهپیمایی کنندگان در مسجد جامع این شهر با تبریک چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز آنانی که می‌گفتند انقلاب چهل و سومین سال خود را نخواهد دید، یا مرده‌اند و یا در کنجی نظاره گر این انقلاب هستند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بدو شروع با توطئه‌ها و دسیسه های مختلفی موجه شده، اذعان کرد: امروز به مرحله ای رسیده که مرحله توانمندی همه جانبه مردم در عرصه های مختلف است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس به دستاوردهای انقلاب در ساخت موشک، علم نانو، قدرت نظامی، گفتمان دیپلماسی اشاره کرد و گفت: امروز به عظمتی رسیدیم که دنیا در پای میز مذاکره مختص ما است و قدرت ایستادگی ما را دشمن باور کرده است.

 

وی با شاره به وجود مشکلات تحریم، بیماری و سؤ مدیریت ، گفت: امروز با انتخاب صحیح مردم از جمعه های بی خبری به جمعه استان گردی رسیده‌ایم.

 

سرمدی با تأکید بر تزریق امید به جامعه، گفت: امروز تلاش دشمن بر این است که با زیر سؤال بردن خدمات نظام بگویند که مجلس انقلابی و دولت مردمی چه کرده است. ایجاد یأس و نامیدی بین جامعه هدف دشمن است.

 

وی با بیان اینکه تلاش دشمن بر این است که خدمات را کمرنگ جلوه دهند و با پمپاژ شبهه یاس و ناامیدی ایجاد کنند، افزود: تمام تلاش این است که با یک آواربرداری از کوتاهی‌ها و خرابی و وعده های بی عمل داده شده مشکلات مردم را حل کند.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه امروز دولت انقلابی با تمام توان ایستاده است، افزود: امروز توجه به عمران روستاها، بازدید بی سابقه برای احصا مشکلات را در دستور کار داریم و این وضعیت در شأن مردم نیست.

 

 

وی به ارتقا رتبه بیمارستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) بعداز چند سال متوقف شده بود که قرار است با ساخت بیمارستانی ۱۲۸ تختخوابی شروع به کار کند.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal