آخرین اخبار

4. مرداد 1401 - 6:14   |   کد مطلب: 42872
آقای رئیسی وعده‌ پوچ دولت قبل در افتتاح پروژه 13 ساله را جامه عمل بپوشان/
گره کور کنارگذر در انتظار نگاه ویژه رئیس دولت سیزدهم
سفر رئیس دولت سیزدهم به مقصد همدان در پیش است و با توجه به اولویت قرار دادن طرح های نیمه تمام بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی در این سفر، انتظار می‌رود مطالبه 13 ساله مردم اسدآباد که جزء پروژه‌های مهم و ملی استان همدان که در مسیر کربلا قرار گرفته، مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش لیلا نظری فرهودی، خبرنگار پایگاه خبری آوای سیدجمال، 6 مرداد امسال سی‌امین سفر رئیس دولت سیزدهم به مقصد استان همدان رقم خواهد خورد؛ این سفر بنا بر آنچه از سفرهای استانی دولت سیزدهم در استان‌های دیگر دیده شده، ارزشمند و قطعا" پر خیر و برکت برای استان همدان هم در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، عمرانی، اجتماعی خواهد بود.

 

بنا به گفته حسینعلی شرکایی، فرماندار اسدآباد در گفتگو با یکی از رسانه های استان، در سفر استانی رئیس جمهور خود به همدان، برای جذب اعتبارات طرح‌های  بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت خواهند بود؛

 

حال یکی از پروژه‌های استان همدان که در مسیر کربلا قرار گرفته و به عنوان پروژه ملی مطرح است، کنارگذر شهرستان اسدآباد است که از سال 89 استارت خورده و همچنان در بلاتکلیفی است.

 

این پروژه که بنا بود 30 ماهه تحویل شود، اکنون بعد از 13 سال هنوز در مرحله بررسی و تعیین تکلیف باقی مانده است.

 

بنا به گفته فرماندار فعلی مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل علائم و ایمن سازی طرح  نیمه تمام کنار گذر نیاز است و در صورت تصویب و اختصاص اعتبار پیش بینی شده در سفر ریاست جمهوری  این طرح بزرگ و ملی شهرستان پس از چندین سال انتظار به اتمام خواهد رسید.

 

حال انتظار می رود در این سفر که خیر و برکت قطعا" از آن سرازیر خواهد شد، توجه رئیس دولت سیزدهم و هیأت دولت به این مطالبه چندین ساله کنارگذر اسدآباد باشد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal