آخرین اخبار

26. تير 1401 - 10:00   |   کد مطلب: 42794
دیروز فرماندار اسدآباد به همراه چند تن از مسئولان از پروژه کنارگذر بازدیدی داشته و از چند و چون این بازدید و تعیین تکلیف آن خبری در دست نیست.

به گزارش آوای سیدجمال،  روز گذشته 25 تیرماه، حسینعلی شرکایی، فرماندار اسدآباد در بازدیدی از کنارگذر به همراه چند تن از مسئولان از جمله معاون عمرانی و کارشناس فرمانداری و پلیس راه بار دیگر این پروژه را مورد بررسی قرار دادند.

این جلسه که با عنوان " جلسه تعیین تکلیف و اقدامات لازم برای بهره برداری از پروژه کنار گذر" در کانال منتسب به فرمانداری این شهرستان درج شده اما توضیحاتی از این تعیین تکلیف در این خبر نیامده است؛

حال سؤال اینجاست که بعداز بازدید و برگزاری این جلسه چه تکلیفی برای بهره برداری از پروژه کنارگذر رقم زده شد.

کنارگذر اسدآباد از سال 89 استارت خورد و بنا بود 30 ماهه تحویل شود البته مسئولان افتتاح آن را در سال 95 هم وعده داده بودند اما امروز 13 سال از شروع این پروژه می گذرد و خبری از بهره برداری از آن نیست!

بارها مسئولان با پستهای مختلف از فرماندار و معاون فرماندار و استاندار و معاون استاندار گرفته تا نماینده مجلس و وزیر و معاون وزیر از این پروژه بازدید کردند و در هر بازدیدی وعده ای را برای افتتاح داده اند!

انتظار می رود در سفر رئیس جمهور به استان همدان که در آینده نزدیک انجام می شود، یکی از مطالبات تعیین تکلیف و تکمیل این پروژه 13 ساله باشد.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal