آخرین اخبار

17. اسفند 1399 - 10:54   |   کد مطلب: 38426
فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح کنارگذر این شهرستان در خردادماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: کارهای پایانی کنارگذر به جد در دست اقدام است و طبق زمان بندی در خردادماه این طرح به بهره برداری می رسد.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی یکشنبه ۱۷ اسفندماه در نشست با معتمدین شهرستان اسدآباد، افزود: ظرف دو سه روز آینده برای اتصال ورودی شهر به کنارگذر راه اصلی مسدود خواهد شد و ترددها از مسیر مشخص شده انجام می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه به دستور استاندار اشتغال و معیشت مهمترین دغدغه و اولویت اول ما قرار دارد، تصریح کرد: اشتغال با سرمایه گذاری ایجاد می شود و در این رابطه سرمایه گذاران خوبی به شهرستان ورود پیدا کرده اند که در حال آماده سازی بستر فعالیت آنها در شهرستان هستیم.

 

کتابی با بیان اینکه چندین پروژه  بخش خصوصی در شهرستان داریم که اگر به ثمر برسد تعداد چندین هزار اشتغال در اسدآباد ایجاد خواهد شد و شرط ما با سرمایه گذاران استفاده از نیروی بومی در منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: از پنج یا شش طرح سرمایه گذاران بخش خصوصی برخی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شده، برخی در دست مذاکره و در دست بررسی قرار دارد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه ها بحث زیرساخت آنها و نیز افزایش برق شهرک صنعتی کار آن آغاز شده و بستر در حال فراهم سازی است، تصریح کرد: به زودی گلخانه ۴۰ هکتاری شهرستان قرارداد آن منعقد می شود و در این راستا سرمایه گذار طرح قول داده اند ظرف شش ماه این طرح را به نتیجه برسانند که با به نتیجه رسیدن طرح برای ۵۰۰ نفر از جوانان اسدآبادی اشتغال ایجاد خواهد شد.

 

وی در رابطه با ذوب آهن صبانور نیز گفت: در حال حاضر مجموعه صنعتی حسن آباد امام واقع در دهستان چهاردولی بخش مرکزی شهرستان کارخانه صنعتی کنستانتره و گندله آن فعال بوده که با پیگیری ها نماینده مردم اسدآباد در مجلس و پیگیری شهرستان با مدیرکل های دستگاه های مرتبط استانی قرارداد لازم برای ورود بخش خصوصی برای فعال شدن و راه اندازی ذوب آهن غرب منعقد شده که در صورت راه اندازی ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از جوانان منطقه در این کارخانه صنعتی مشغول می شوند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین از پیگیری سرمایه گذار بخش خصوصی در رابطه با احیاء کارخانه آب معدنی در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در کنار این کارخانه آب معدنی سرمایه گذار طرح قصد بر هتل سازی دارد.

 

وی با اشاره به در دست اجرا بودن طرح کارخانه کاغذ سازی شهرستان یادآور شد: احداث کارخانه نخ ریسی در شهرک صنعتی و نیز احداث شهرک فولاد در شهرستان از دیگر طرح هایی است که توسط بخش خصوصی در شهرستان در دست پیگیری قرار دارد که در صورت اجرایی شدن اشتغال بالایی را برای منطقه رهاورد خواهد داشت.

 

وی همچنین با بیان اینکه بحث سلامت جامعه  یکی دیگر از مهمترین اولویت های ما قرار دارد، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح های مختلف از جمله بازرسی های ستاد صیانت حقوق شهروندی و طرح سردار شهید سلیمانی و توجه ویژه به محدودیت های کرونایی شهرستان اسدآباد تنها شهرستان آبی در استان همدان است که با تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و موارد توصیه شده باید نسبت به حفظ این وضعیت و شرایط جامعه شهرستان کوشا باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal