آخرین اخبار

29. مرداد 1401 - 11:57   |   کد مطلب: 43061
یکی از اهالی روستای بادخوره شهرستان اسدآباد با اظهار گلایه از مسئولان در خصوص قطعی آب و برق در طول یک ماه اخیر، گفت: مسئولان نه صدای ما را بخاطر بی آبی و نبود برق و آب می‌شنوند نه صدای دامهایی که در سکوت شب در سطح روستا می پیچد!

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، تعدادی از اهالی روستای بادخوره در شهرستان اسدآباد با مراجعه به دفتر این پایگاه خبری، از وضعیت نابسامانی آب و توزیع نامناسب آن در این روستا اظهار گلایه کردند و گفتند: متأسفانه حدود یک ماه است که ما از وجود نعمت آب بی بهره‌ایم و بعداز پیگیری‌های مستمر مسئولان اداره آب وعده تعویض منبع را به ما دادند که این امر هم در حال حاضر انجام شده اما هنوز آب گل آلود است!

آنان ادامه داد: امروز علی رغم اینکه آب روستا وصل شده اما گل آلود است و مردم برای آب با مشکل مواجه هستند، البته آبرسانی با تانکر هم انجام می‌شود که نحوه توزیع آب مشکل دارد.

این اهالی روستا با انتقاد از نحوه آبرسانی با تانکر از سوی اداره آبفا، گفتند: متأسفانه تانکری که آب برای روستا می آورد، همه محلات را آب نمی‌رساند و بسیاری از مردم روستا از این امر گلایه مند هستند.

آنان از قطعی برق هم در ساعاتی از شبانه روز در روستای بادخوره خبر داده و گفتند که یک ماه است با قطعی آب و برق در ساعاتی از شب، صدای حیوانات اهلی  ودام ها در سطح روستا می پیچد اما مسئولی پاسخگو نیست!

براساس رسالت خطیر رسانه در پیگیری مشکلات مردم، تماسی را با مسئول اداره آبفا داشتیم که متأسفانه پاسخگو نبود و ارتباط با رئیس اداره برق هم برقرار نشده است! بنابراین در انتظار پاسخ این مسئولان هستیم.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal