آخرین اخبار

14. تير 1400 - 9:59   |   کد مطلب: 39402
دولت تدبیر 8 سال بی‌تدبیرانه در مسئله عدم افزایش ظرفیت برق درخشید!
آیا هدف از قطع کردن برق عصبانی کردن مردم است؟/نمایندگان مجلس در پس این خاموشی برق خواب‌اند!؟
در این روزهای گرم که دولت تدبیر در آخرین روزهای عمر خود با بی‌تدبیرهایش امید به زندگی را از مردم گرفته و کلافگی را در پس خاموشی‌های مداوم برق به آنان هدیه کرده، معلوم نیست نمایندگان مجلس کجای این خاموشی‌ها در خواب اند و جویای این مسئله نمی‌شوند که دولت در این 8 سال چه اقدامی برای افزایش ظرفیت برق کشور کرده بود که امروز شاهد این بی برنامه‌گی‌ها هستیم!

به گزارش آوای سیدجمال، این روزها که قطعی برق به عنوان یک مسئله چالش برانگیز در کشور مطرح است، روز گذشته مناطقی از شهرستان اسدآباد هم از این چالش بی‌بهره نبود.

 

برخی از مناطق اسدآباد در چندین نوبت برق قطع شد و موجبات آزرده خاطر شدن مردم را در این روزهای گرم و طاقت فرسا در اوج اقتصاد و درآمدهای نابه سامان فراهم کرد.

 

یکی از مناطقی که روز گذشته در دو نوبت در ساعات طولانی برق قطع شد، منطقه خیابان 15 خرداد این شهر است که به عنوان یکی از مناطق شلوغ با جمعیت بالا و کسب و کارهای فراوان که نیاز به برق هست، مطرح است.

 

از دیگر مناطقی که قطعی برق مردم را دل آزرده و عصبانی کرده، مناطق روستایی است؛ آنچنان که یک روستانشین در پیامی  به این رسانه اینگونه عنوان کرد که "اداره برق اسدآباد روستاها را جهنم کرده، متاسفانه روزی سه بار آن هر تایم سه ساعت مردم  روستا از نعمت برق بی بهره هستند، هیچ مسئولی هم از اداره برق جوابگو نیست، گناه مردم روستانشین چیست که در روستا زندگی می‌کنند و باید صبح، بعدازظهر و شب شاهد خاموشی باشند".

 

دیگر شهروندی با گلایه از قطعی برق و خواب بودن نمایندگان مجلس در پس این خاموشی‌های روزهای گرم اشاره می کندو میگوید: این روزها که دما بالای 40 درجه است و باید هزینه برق مجانی باشد، نه تنها مجانی نیست بلکه آن را هم قطع می‌کنند، نمایندگان مجلس چرا خاموش‌اند و در خواب تشریف دارند؟ چرا وزیر نیرو و رئیس شرکت توانیر را محاکمه نمی‌کنند و نمی پرسند که 8 ساله برای افزایش ظرفیت برق کشور چه کرده است؟

 

متأسفانه برق در برخی از مناطقی شهر و روستا به صورت ناگهانی قطع و موجب دلخوری مردم می شود این درحالی است که می توان مردم را با اطلاع رسانی حداقلی از زمانهای قطعی مطلع کرد.

 

به راستی دولت تدبیر که قرار بود هشت سال با تدبیرهایش امید را به مردم بدهد، در این روزهای آخر عمر خود نه تنها امید را از آنان گرفته بلکه با قطعی برق و گاها" آب مردم را کلافه و از زندگی سیر کرده است.

 

البته در این زمینه با نمابنده مردم اسداباد در مجلس تماسی داشتیم که هنوز موفق به صحبت نشده ایم و قطعا" این مسئله پیگیری خواهد شد.
لیلا نظری فرهودی
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal