آخرین اخبار

24. آبان 1401 - 11:42   |   کد مطلب: 43654
26 روز است که از مهلت 10 روز دادستان اسدآباد به دستگاههای مرتبط برای ایجاد گرمخانه بی خانمانان می گذرد، اما گویی هنوز خبری از این گرمخانه نیست! البته در پیگیری خبرنگار ما متولیان امر هم پاسخ نمی‌دهند و در انتظار ورود دوباره دادستان هستیم.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، 18 مهرماه امسال در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد، دادستان عمومی انقلاب این شهرستان در انتقاد از ترک فعل دستگاه‌های مرتبط با ایجاد گرمخانه، مهلت ۱۰ روزه ای را برای ایجاد آن و استقرار و نگهداری افراد بی‌خانمان به دستگاههای مرتبط داد.

 

امروز خبرنگار ما بعداز گذشت 36 روز از این مصوبه که با توجه به مهلت 10 روزه باید تا 28 مهر ماه گرمخانه ای برای استقرار بی خانمان ایجاد می‌شد، پیگیر این موضوع شد.

 

در این راستا رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در پاسخ به این مطالبه از سوی خبرنگار ما به دلیل حضور در کنفرانسی عذرتقصیر خواست و آقای شهردار نیز از خبرنگار ما خواست این موضوع را از مسئول خدمت شهری پیگیری کند. و اما تماس خبرنگار با این مسئول هم بی نتیجه ماند.

 

پیش از این در دوره خدمت یکی از شهرداران سابق اتاقی را در بهشت زهرای این شهر برای گرمخانه در نظر گرفته بودند که نه منصفانه بود و نه خدمات داشت، و بی‌خانمانان از روی ناچاری به آنجا پناه می آوردند.

 

حال یک گرمخانه در آستانه فصل سرما و با سرد شدن هوا که نیاز افراد بی خانمان بیشتر به این نوع مکان است، که حداقل امکانات از جمله سرویس بهداشتی، حمام، و یک وعده غذای گرم را باید داشته باشد، البته می‌طلبد مردم و خیرین هم در تأمین غذای گرم آنان کمک کنند.

 

و اما گرمخانه که شاید مامنی برای افراد بی سرپناه باشد و کار پسندیده ای باشد اما باید با راه اندازی آن، مشکلات بی سرپناهان بررسی و به آغوش خانواده هایشان بازگرداند که این باید همت نهادهای دولتی و مردمی باشد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal