آخرین اخبار

18. آذر 1402 - 9:04   |   کد مطلب: 46840
مسئول آفرینش‌های ادبی کانون از فراخوان شعر و داستان خبر داد و گفت: هدف از این فراخوان شناسایی، رشد و تقویت دانش‌آموزان مستعد در شعر و داستان و معرفی آنها برای مسابقات استانی و ملی است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از برگزاری دوره‌همی‌های شعر و داستان برای کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده در انجمن ادبی کانون خبر داد.

معصومه کریمی در این خصوص گفت: کودکان و نوجوانان همدان استعداد بسیار خوبی در زمینه شعر و داستان دارند و من این را در سال‌ها فعالیتم به عنوان مربی ادبی کانون به خوبی درک کرده‌ام.

وی با بیان اینکه نوشتن ذهن را آزاد و خود راهی برای رهایی از روزمرگی‌ها است، افزود: مرکز آفرینش‌های ادبی کانون همدان در نظر دارد که استعدادهای موجود در این حوزه را شناسایی، تقویت و راه را برای پیشرفت و ترقی آنها هموار کند.

مسئول آفرینش‌های ادبی کانون با اشاره به فراخوان شعر و داستان کانون ادامه داد: با توجه به امکانات و ظرفیت موجود کانون قرار است بعد از فراخوانی که داده می‌شود پنج شنبه اول هر ماه دورهمی شعر با حضور نوجوانان پسر برگزار شود.

وی با بیان اینکه نوجوانان در گروه سنی 12 الی 17 سال می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند، تصریح کرد: همچنین انجمن داستان‌نویسی برای نوجوانان دختر در پنج شنبه آخر هر ماه در انجمن ادبی همدان برپا می‌شود.

کریمی بیان کرد: همچنین کانون برای کودکان بین 8 الی 11 سال دوره آموزشی نوشتن خلاق در همین انجمن در روزهای پنج‌شنبه که کودکان مدرسه ندارند برگزار می‌کند.

وی همچنین به برگزاری همایش فصلی شعر و داستان با حضور اساتید مجرب استانی و ملی برای کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده در کانون اشاره و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این انجمن‌ها و کارگاه‌ها کشف، پرورش و استعدادهای ادبی از میان کودکان و نوجوانان و هدایت آنها در مسیر پیشرفت و آماده کردن آنها برای برنامه و جشنواره‌های مختلف کشوری است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal