آخرین اخبار

26. آبان 1401 - 22:27   |   کد مطلب: 43673
کیومرث سرمدی در خبری از خبرهای بد کارخانه نوپای فرومنگنز اسدآباد به گوش میرسد، خبر داده و گفته : نماینده مردم از حق کارگران کوتاه نخواهد آمد و قطعا مراجع امنیتی، قضایی و نظارتی هم به وظایف خود عمل خواهند کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، نماینده اسدآباد در مجلس خبری را با علامت تعجب با این تیتر " از کارخانه نوپای فرومنگنز اسدآباد خبرهای بدی به گوش می‌رسد! " در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

 

در ادامه این خبر با سؤال آغاز شده، امده است:

 

آیا باز هم قرار است امید اشتغال جوانان خاموش و کارخانه ای که با ده‌ها جلسه و دو سال تلاش نماینده مردم و همراهی‌ مسئولین کشوری و استانی پس از ۱۰ سال وقفه راه اندازی شد، به قربانگاه سلیقه و سیاست برود؟

البته در این خبر نماینده پاسخی برای سؤال با این عنوان مطرح کرده که " نماینده مردم از حق کارگران کوتاه نخواهد آمد و قطعا مراجع امنیتی، قضایی و نظارتی هم به وظایف خود عمل خواهند کرد."

همچنین سرمدی به وجود نام برخی سیاسیون در جمع سهامداران و اعضای هیئت مدیره شرکت مستأجر و از ایجاد که ۵۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم اشاره کرده است و گفته که امیدوار است با تلاش دلسوزان نظام، جوانان تازه کاریافته اسدآباد چراغ این پروژه ملی را خاموش نبینند.

 چند سؤال در این خبر مطرح است که میطلبد آقای نماینده شفاف تر به این خبر بپردازد و پاسخ دهد.
اینکه چه موضوع و کارشکنی صورت گرفته که وی با عنوان خبرهای بد از این کارخانه که هنوز به صورت رسمی کار را شروع نکرده و به صورت آزمایشی وارد عملیات شده، سخن گفته است؟
از کدام سیاست و سلیقه سخن میگویید که مراجع قضایی و نظارتی بر حسب وظیفه وارد عمل شوند؟
و اما سؤال دیگر اینکه کدام سیاسیون در این کارخانه سهامدارند و این حق مردم است که به صورت شفاف در این زمینه بدانند؟
 
اخیر سرمدی از سه مورد ترک فعل در اسدآباد با عنوان پروژه کنارگذر 12 ساله، پروژه استخر شنای سردار شهید قاسم سلیمانی 29 ساله، مالیات مجموعه صبانور سهم استان همدان 4 ساله و مطالبه از دادستانی خبر داد بود که دادستان هم اسدآباد هم در گفتگو با یکی از روزنامه های استانی اعلام کرده تاکنون ترک فعلی از سوی نماینده اسدآباد به دادسرا اعلام نشده است و در صورت اعلام این موضوع، گزارش پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal