آخرین اخبار

3. آذر 1401 - 9:01   |   کد مطلب: 43739
درسایه عدم نظارت رخ می دهد؛
اخذ کرایه تاکسی دربستی اضافی از مردم!
متأسفانه عدم نظارت کافی بر عملکرد تاکسیرانان شهر اسدآباد موجب شده که رانندگان تاکسی علاوه اخذ کرایه اضافی در طول مسیرهای مختلف به مبلغ ۵۰۰ تومان، در کرایه دربستی هم شاهد اخذ مبلغ ۳ هزار تومان بیشتر باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال،  براساس مصوبه شورای اسلامی شهر و اعلام به تاکسیرانی کرایه تاکسی دربستی به هر نقاط از شهر اسدآباد ۱۲ هزار تومان است که متأسفانه بسیاری تاکسیرانان اصلا توجهی به آن ندارد و ۱۵ هزار تومان را از مردم دریافت می کنند!

متأسفانه عدم نظارت کافی بر عملکرد تاکسیرانان موجب شده که علاوه اخذ کرایه اضافی در طول مسیرهای مختلف به مبلغ ۵۰۰ تومان، در کرایه دربستی هم شاهد اخذ مبلغ ۳ هزار تومان بیشتر باشیم.

برای چندمین بار است که این مطالبه مردم را پیگیری و بی نتیجه می ماند، االبته ناگفته نماند بعداز انتشار برخی از این گزارشات ، نماینده سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل شهرداری پاسخهایی را داده اند که منتتشر هم شده اما همچنان نارضایتی از دریافت این کرایه اضافی از مردم همچنان وجود دارد.

انتظار مردم از آقایان شورا ، شهردار و فرماندار یکبار برای همیشه این است که به این موضوع رسیدگی کنند. قطعا سال اینده که افزایش قانونی کرایه تاکسی را داشته باشیم و کرایه مصوب فعلی که ۲۵۰۰ در مسیرهای نزدیک است و ۳۰۰۰ اخذ میشود سال آینده از ۳۵۰۰ به ۴۰۰۰ افزایش خواهند داد. و این حق الناسی است که مسئولان با عدم نظارت و بی توجهی و کوتاهی در وظیفه شان برگردن تاکسیرانان میگذارند.

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal