آخرین اخبار

28. دى 1401 - 13:55   |   کد مطلب: 44185
حسینعلی شرکایی در خصوص خالی بودن جایگاه معاونت عمرانی فرمانداری این شهرستان گفت: دو گزینه معرفی کردیم که یکی از آنان قراردادی بود و مورد قبول واقع نشد و گزینه دیگری هم مکاتبات اشتباه رفته بود و پیگیر آن شدیم که زودتر حل شود.

به گزارش آوای سیدجمال، بیش از 4 ماه است که با بازنشستگی آبیار معاون سابق عمران فرمانداری شهرستان اسدآباد جایگاه این پست مدیریتی خالی است.

اسدآباد بیشترین پروژه نیمه تمام را دارد که قدمت بسیاری از آن‌ها تا 5 سال، 13 سال، 24 سال و ... هم می‌رسد و با وجود و فعالیت یک فرد کارآمد و پیگیر می‌تواند در روند اجرای این طرح‌ها کمک شایانی کند.

حسینعلی شرکایی، فرماندار شهرستان اسدآباد روز گذشته در جمع خبرنگاران، اسدآباد را با وجود پروژه‌های زیاد به عنوان یک کارگاه بزرگ عمرانی دانست و در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص خالی بودن جایگاه معاونت عمرانی فرمانداری این شهرستان، گفت: بعداز بازنشسته شدن آقای آبیار دو گزینه به استان معرفی کردیم و پس از یک پرسه زمانی گفتند که یکی از گزینه‌ها قراردادی است و نمی‌شود.

 

وی در خصوص گزینه دوم هم که معرفی شده، گفت: این گزینه بومی است و دو مکاتبه اشتباه صورت گرفته بود که امروز هم پیگیر آن شدیم.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: برای گزینه دومی که برای معاونت عمران معرفی و مکاتبه اشتباه شده بود، زمان‌بر شد و قطع" فشار کار بر روی خود ماست و از این وضعیت راضی نیستیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal