آخرین اخبار

12. آذر 1399 - 9:43   |   کد مطلب: 37537
تغییر در فرمانداری اسدآباد، از شایعه تا واقعیت!
نیاز امروز اسدآباد، ثبات در مدیریت، همدلی و هم‌افزایی است
شنیده‌ها و شایعاتی حاکی از این است که سعید کتابی، معاون مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری همدان گزینه تصدی در فرمانداری اسدآباد بوده که این موضوع از سوی روابط عمومی فرمانداری اسدآباد تکذیب شد؛ اما چند سؤال در این زمینه مطرح است که به آن پرداختیم.

به گزارش آوای سیدجمال، از روز گذشته اخباری غیر موثقی از تغییر و تحولات در پست فرمانداری اسدآباد در فضای مجازی در حال انتشار است.

 

شنیده‌ها و شایعه‌ها حاکی از این بود که سعید کتابی، معاون مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری همدان گزینه تصدی در فرمانداری اسدآباد بوده که این مطالب از سوی روابط عمومی فرمانداری اسدآباد تکذیب شد.

 

البته ادامه شایعات منتشر شده حکایت از این داشت که افراد دیگری نیز از جمله آقایان جدی امین پور، عبدکوند، نیز به عنوان گزینه‌های دیگر برای این پست مطرح هستند.

 

حال سؤال جدی که در ذهن عموم مردم شریف و مظلوم  اسدآباد  مطرح است که این جابجایی‌ها که مطرح یا برخی از آنها ممکن است اجرایی شود، در این شرایط حساس و بحرانی شیوع کرونا و البته در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ چقدر ضرورت دارد؟

 

 در این شرایط حساس و مدت باقیمانده از عمر دولت که می‌تواند مفید به حال مردم باشد و مسئولان ارشد به فکر پیگیری و حل مشکلات شهرستان باشند، آیا این تغییرات و تحولات مدیریتی به صلاح مردم است؟

 

انتظار می رود آقای استاندار همدان که خود نیز در یک دوره به عنوان فرماندار در این شهرستان خدمت کرده، به جای این تغییر و تحولات مدیرینی در پست حساس این چنینی، بیشتر به فکر حل مشکلات شهرستان باشد و از فرماندار فعلی آن را مطالبه کند؟

 

و البته از فرماندار ، امام جمعه، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولین شهرستان، انتظار می‌رود با درنظر گرفتن شرایط موجود که همدلی و هم‌افزایی بدون سیاسی کاری را می‌طلبد، تلاش خود را معطوف به حل مشکلات مردم رنج کشیده اسدآباد نمایند؛ بی‌شک در این وضعیت موجود، هیچ چیزی به اندازه بی‌ثباتی در مدیریت مضر به حال انسجام اجتماعی نیست.

 

اگرچه دقایقی قبل این خبر در کانال منتسب به فرمانداری اسدآباد تکذیب شد، اما انتظار می رود استانداری همدان هرچه زودتر با پایان دادن به شایعات، از طریق رسانه‌های رسمی نسبت به تکذیب این قبیل شایعات اقدام کند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal