آخرین اخبار

26. بهمن 1401 - 12:28   |   کد مطلب: 44436
براساس تصمیمی که بنا به قول رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد با خرد جمعی چون فرماندار، امام جمعه و نماینده اسدآباد و سایر مسئولان ذیربط اتخاذ شده، فعالیت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی به جز یک باشگاه ویژه بانوان فقط صبح‌ها انجام می‌شود که این تصمیم با توجه به اینکه بانوان معمولا" در نوبت صبح یا شاغل در ادارات هستند و یا به امور خانه رسیدگی می‌کنند، تصمیم جالبی نیست و آنان از فعالیت ورزشی بی‌بهره می‌مانند این در حالی است که هیچ امکان تفریحی هم در این شهر ندارند.

به گزارش آوای سیدجمال، 23 بهمن ماه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های استان همدان اعلام کرده است که به دلیل وجود تداخل بین ساعت پایانی و اتمام سانس آقایان با ساعت شروع فعالیت سانس بانوان در باشگاه‌های بدنسازی اسدآباد برای دوری از هر گونه حواشی احتمالی، اقدام به ساماندهی این باشگاه‌ها کرده‌اند که این تصمیم با خرد جمعی فرماندار، امام جمعه و نماینده اسدآباد و سایر مسئولان ذیربط اتخاذ شده است.

حال براساس این ساماندهی، سانس ورزش بانوان در باشگاه های بدنسازی از 8 صبح تا ۲ بعدازظهر و سانس آقایان برای جلوگیری از تداخل ساعت پایانی و ساعت شروع سانس بانوان و آقایان و عدم تجمع در مقابل درب باشگاه از ساعت ۳ بعدازظهر انجام می‌شود!

 

با این ساماندهی و تصمیم مسئولان باید بانوان به جز باشگاهی که ویژه بانوان است، برای حضور در دیگر باشگاه‌های بدنسازی صبح‌ها بروند و آقایان بعدازظهرها!

 

حال به نظر می‌رسد، با توجه به نبود امکانات تفریحی و رفاهی برای بانوان در این شهر و به خصوص آنانی که صبح‌ها مشغول کار در خانه و رسیدگی به امورات منزل و یا شاغل در امکان اداری هستند، دیگر نمی‌توانند از ظرفیت باشگاه‌های بدنسازی مورد انتخاب خود بهره‌ای ببرند.

 

اگرچه شاید تصمیم مسئولان بر امنیت بانوان و موضوع نظم و انضباط در رفت  آمد آن‌ها و پرهیز از هرگونه شبهات احتمالی بوده و درست باشد، اما به این لحاظ که بانوان نیمی از جمعیت شهرستان را شکل می‌دهند و هیچ گونه تفریحگاهی ندارند، عملا" به آن توجهی چندانی نشده است.

 

البته در این زمینه تعدادی پیام مردمی اعتراضی نسبت به این مسئله هم به این رسانه ارسال شده:
بانوی شهروند: یه انتقاد داشتم جدیدا فرمانداری فعالیت باشگاه بانوان برای سانس بعداز ظهر لغو کرده و محدود شد تا ساعت 2 این چه تصمیمیه ما ها که بچه مدرسه رو داریم صبح ها نمی‌تونیم بریم یا دوستانی که کارمند هستند چیکار کنیم؟
بانوی شهروند: تو اسدآباد نه سینمای هست نه پارک بانوان هست تمام دلخوشی ما یه ورزش بود اونم به لطف اداره ورزش از ما گرفتند.

حسینعلی شرکایی، فرماندار اسدآباد در خصوص ساماندهی باشگاه‌های بدنسازی به شیوه‌ای جدید، به خبرنگار ما گفت: در تصمیم‌گیری که برای ساماندهی باشگاه‌ها انجام شده ما حضور نداشتیم اما تأکید کردیم ساماندهی به صورت مطلوب انجام شود.

و اما در خصوص تصمیم امام جمعه و نمایند مجلس در این زمینه هم هنوز موفق به صحبت نشدیم که در انتظار پاسخ آنان هستیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal