آخرین اخبار

29. دى 1402 - 13:46   |   کد مطلب: 47111
امام جمعه شهرستان اسدآباد:
مسئولان بلد نیستند مشکل حل کنند
امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به عدم حل مشکل زنبورداران و بیکاری ناشی از خسارت وارده به آنان، عدم حل مشکل مسکن، مرکز معاینه فنی، گفت: بسیاری از حل مشکلات در اختیار استان است و علی‌رغم وجود سرمایه‌های زیاد در این شهرستان، مسئولان بلد نیستند مشکل را حل کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه آخرین هفته دی‌ماه شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی به وضعیت حق علیه باطل امروز در جهان اشاره کرد و گفت: هشت سال پیش کشورهای انگلیس و آمریکا ائتلاف تشکیل داده و برنامه‌ریزی کردند که سه روزه کار یمن را تمام کنند اما بعداز هشت سال دست از پا درازتر برگشتند.

 

وی افزود: هفته گذشته روزنامه انگلیسی گاردین در تیتری بزرگ با انتشار استدلال‌هایی نوشت که دیگر آمریکا بزرگترین قدرت منطقه نیست و قدرت بزرگ ایران است.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد تصریح کرد: هر هفته شاهد انزجار میلیونی مردم دنیا از انگلیس، فرانسه، اندونزی و لهستان گرفته تا بحرین و ترکیه علیه رژیم صهیونیستی هستیم ، البته یمنیی‌ها هر روز راهپیمایی می‌کنند و انزجارشان را به نمایش می‌گذارند.

 

وی با اشاره به حمله سپاه به گروهک‌های تروریستی در پاکستان، عراق و سوریه، گفت: این اقدام با اقتدار و با دقت انجام شد که قابل تقدیر و تشکر است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی اشاره‌ای نیز به برگزاری سمینار ائمه جمعه کشور در تهران و دیدار آنان با رهبر انقلاب و رئیس جمهور داشت و گفت: رئیس جمهور در این دیدار عنوان کرد که 6هزار و 500 کارگاه تولیدی راکد به چرخه تولید بازگردانده شده است و سؤال این است در شهرستان اسدآباد چه تعداد واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند؟.

 

وی به خسارت زنبورداران اسدآباد در ابتدای سال 1402 اشاره کرد و گفت: قریب به 17 هزار کندوی عسل در این شهرستان دچار آفت شد و از بین رفت و تعداد 210 نفر بیکار شدند، مسئولان پیگیر کردند و ما هم از طریق استاندار پیگیر شدیم اما هنوز حمایتی از زنبورداران اتفاق نیفتاده، روند کار این دولت اینگونه نیست، دولت نسبت به اشتغال اهتمام دارد، توقع می‌رود که مسئولان استان به این موضوع اهتمام داشته باشند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد ادامه داد: اسدآباد زنجیره معادن آهن دارد و این سرمایه است، چرا باید مشکل اشتغال باشیم و این نشان می‌دهد مسئولان بلد نیستند مشکل را حل کنند.

 

وی بار دیگر به معضل نبود معاینه فنی اشاره کرد و گفت: این مرکز معاینه فنی نیاز به بودجه ندارد و توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، فقط مسئولان بلد نیستند مشکل را حل کنند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه هم اشاره کرد و گفت: مسئولان جمهوری اسلامی باید به مردم عشق بورزند و قدرشناس آنان باشند و همه موظف هستند که در خدمتگزاری مردم تلاش کنند.  
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal