آخرین اخبار

14. مرداد 1394 - 8:17   |   کد مطلب: 28012
فرماندار اسدآباد گفت: برخي از ادارات مدعي هستند که برنامه‌هايي را در راستاي اوقات فراغت نوجوانان انجام مي‌دهند که بايد بر اين برنامه‌ها و فعاليت‌ها نظارت شود.

به گزارش آوای سیدجمال،  مسعود بکائي  در ستاد ساماندهي ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد با اشاره به کمبود اعتبارات در اجراي برنامه‌هاي اوقات فراغت، اظهار کرد: وزارت ورزش و امور جوانان 99 درصد از اعتبارات را به بخش ورزش و تنها يک درصد را به بخش امور جوانان اختصاص مي‌دهد.

وي با اشاره به اينکه امروزه نوجوانان و جوانان اوقات فراغت خود را بيهوده مي‌گذرانند، افزود: گرايش جوانان به سمت شبکه‌هاي اجتماعي و استفاده از موبايل بسيار زياد است و بايد براي استفاده بهتر از اين شبکه‌ها مطالب خوب و آموزنده تهيه شود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به وجود 16 هزار نفر دانش‌آموز در اسدآباد، گفت: دانش‌آموزان در طي چهار ماه تعطيلات خود کاملاً رها شده‌اند در حالي که آموزش و پرورش در گذشته در زمينه فعاليت‌هاي دانش‌آموزان بهتر عمل مي‌کرد.

وي با اشاره به اينکه آموزش و پرورش پنج سالن ورزشي در اسدآباد، يک سالن در شهر آجين و يک سالن در روستاي وندرآباد دارد، گفت: بايد آموزش و پرورش از اين ظرفيت و پتانسيل‌ها استفاده کافي را داشته باشد، هرچند که در زمان حضور دانش‌آموزان در مدارس نيز با کمبود امکانات ورزشي مواجه هستند.

بکائي خاطرنشان کرد: اگر امروز جوانان و نوجوانان ما به سمت آسيب‌هاي اجتماعي گرايش پيدا مي‌کنند، يکي از دلايل آن نداشتن برنامه خوب و مناسب براي آنان است و يا اينکه هزينه استفاده از امکانات و شرکت در کلاس‌هاي علمي و تقويتي بالا است.

وي با بيان اينکه دانش‌آموزان منتظر هستند که براي آنان برنامه‌ريزي کرده تا از اوقات فراغت استفاده خوبي را ببرند، گفت: بايد والدين و مسئولان فرهنگي و ورزشي با برگزاري کلاس‌هاي متنوع اين اوقات را براي آنان پر کنند.

فرماندار اسدآباد با تأکيد بر نظارت بر اجراي برنامه‌هاي اوقات فراغت توسط اداره امور ورزش و جوانان، گفت: برخي از ادارات مدعي هستند که برنامه‌هايي را در راستاي اوقات فراغت نوجوانان انجام مي‌دهند که بايد بر اين برنامه‌ها و فعاليت‌ها نظارت شود.

وي ادامه داد: نبايد تنها به آمار و گزارشات ادارات در خصوص اجراي برنامه‌ها اکتفا کرد بلکه بايد اداره ورزش و امور جوانان از نحوه برگزاري و کيفيت اين کلاس‌ها اطلاع يافته و مشکلات آن‌ها را بررسي کند.

بکائي خبرنگاران را پل ارتباطي بين جامعه و مسئولان خواند و گفت: نقش خبرنگاران در تشويق جامعه به سمت فعاليت‌هاي ورزشي مهم است و مديران مي‌توانند از اين فرصت استفاده کنند.

وي در پايان سخنان خود با تأکيد بر اينکه مديران در انعکاس و نقد برخي از اخبار از سوي خبرنگاران بايد روحيه انتقادپذيري داشته باشند، از آنان خواست با ارائه عملکرد ادارات خود، خبرنگاران را در تهيه گزارشات کمک کنند.

منبع:فارس

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal