آخرین اخبار

22. مرداد 1394 - 14:17   |   کد مطلب: 28178
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه تعداد واحدهای صنعتی که در سطح شهرستان وجود دارد، کمتر از ظرفیت خود فعال هستند، گفت: بزودی کارخانه صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی اسدآباد به بهره برداری می رسد.

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود بکائی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه صنعت در شهرستان اسدآباد جایگاه خوبی ندارد و به پرداخته نشده است، گفت: پرداختن به صنایع کوچکی که سرمایه های کمی نیاز دارد، به نسبت به صنایع بزرگ با سرمایه هنگفت بهتر است چرا که اشتغالزایی و کاآفرینی بیشتر و بهتری را در پی دارد.
 وی عدم توسعه صنعت در شهرستان اسدآباد اشاره کرد و گفت:  بیشتر واحدهای صنعتی در هرستان تعطیل و یا نیمه تعطیل است.
فرماندار اسدآباد خاطرنشان کرد: البته تعداد واحدهای صنعتی که در سطح شهرستان وجود دارد، کمتر از ظرفیت خود فعال هستند و تعدادی هم واحدهای بزرگ صنعتی در شهرستان وجود دارد که یا در حال ساخت و یا تجهیز است.
بکائی یاداور شد: سه واحد صنعتی بزرگ  ذوب آهن، کنسانتره و گندله‌سازی در  منطقه چهاردولی اسدآباد وجود دارد که یکی از این کارخانه ها بر اساس اعلام مدیران این کارخانه تا بهمن ماه به بهره برداری میرسد.
وی افزود: این کارخانه با در حال نصب دستگاه‌های خط تولید است که 70 درصد پیشرفت دارد که با بهره برداری از آن میتوان تحولی در اقتصاد جامعه ایجاد کرد.
وی یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم شهرستان را در بخش صنعت، صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی خواند و گفت: این صنعت با 95 درصد پیشرفت در حال تکمیل است که بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal