آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 13:59   |   کد مطلب: 28216
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه رئیس جمهور در هفته دولت به استان همدان سفر خواهد کرد و با مردم دیدار عمومی خواهد داشت، گفت: این سفر متقارن با هفته دولت شده و فرصت مغتنمی است به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بپردازیم.

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود بکائی در ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان اسدآباد با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان همدان در آینده‌ای نزدیک، گفت: این سفر متقارن با هفته دولت شده و فرصت مغتنمی است که این استان از این فرصت برای بررسی مسائل و مشکلات شهرستان استفاده کند.
وی گفت: رئیس جمهور در همدان با مردم دیدار عمومی خواهد داشت و از همه شهرستان‌ها افراد داوطلب اعزام می‌شود که مدیران باید برای حضور این داوطلبان برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
فرماندار اسدآباد افزود: از جمله افراد داوطلب کشاورزان، بازاریان، اصناف، دانشجویان، دانش‌آموزان، مددجویان نهادهای دولتی و دیگر اقشار مختلف جامعه هستند.
وی در ادامه برنامه های رئیس جمهور از حضور یکی از وزرای دولت به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان‌ خبر داد و گفت: این فرصت خوبی است که رئیس جمهور با مشکلات و مسائل شهرستان آشنا و برای پیگیری آن برنامه داشته باشد.
بکائی با اشاره به اینکه نماینده رئیس جمهور در شهرستان‌ها در افتتاح برخی از پروژه ها حضور خواهند داشت، گفت: یکی از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در شهرستان اسدآباد سالن چند منظوره ورزشی بانوان است و البته پروژه‌هایی قابل افتتاح است که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.
وی در ادامه سخنان خود بر انعکاس اخبار از سوی مدیران در خبرگزاریها تأکید کرد و گفت: این هفته فرصت خوبی است که عملکرد دولت گزارش شود.
فرماندار اسدآباد خاطرنشان کرد:  در شهرستان اسدآباد چهار پروژه  کنار گذر، سد نعمت‌آباد، توسعه شبکه فاضلاب، احداث ساختمان دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی از منابع و اعتبارات ملی هزینه می‌شود که برای تکمیل آنها نیاز به اعتبار است و قطعا" در سفر رئیس جمهور این پروژه ها بررسی خواهند شد.
وی گفت: سه پروژه استخر نیمه تمام در شهرستان اسدآباد وجود دارد که بیش از 18 سال است که هنوز 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن بیش از دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است و البته بر اساس شاخص اعتبارات سالانه تا پنج سال دیگر این پروژه‌ها با این اعتبارات کم به بهره‌برداری نمی‌رسد.
بکائی گفت: برخی از مدیران در پاسخ به خبرنگاران فرافکنی کرده و پاسخ آنان را نمی‌دهند که حتی عدم اجازه از سوی مدیران کل خود را بهانه می‌کنند که باید بدانند این هفته فرصتی برای انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت است و باید آن را غنمیمت بشمارند و در صورت عدم پاسخگویی به سؤال مدیران یک نمره منفی برای آنان لحاظ می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود به حال و هوای انتخابات و تبلیغات شبانه روزی کاندیداها اشاره کرد و گفت: نباید مدیران و کارکنان دولت در محافل تبیلغاتی کاندیداهای احتمالی مجلس شرکت کنند و حضور آنان در این محافل خلاف قانون است و تنبعات خواهد داشت.
 فرماندار اسدآباد به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص رأی مردم که حق الناس است، اشاره کرد و گفت: مدیران باید با امانتداری از این آرای مردم انتخاباتی سالمی را برگزار کنند .
 وی تأکید کرد: همه کاندیداها محترم هستند و بر اساس قوانین مورد حمایت نظام قرار می‌گیرند و نباید با تبلیغات نادرست موجب تخلف خود در انتخابات شده و  آن را تحت شعاع قرار دهند.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal