14. مرداد 1394 - 14:20   |   کد مطلب: 28026
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد از مراسم استقبال11 شهید گمنام در دیار سید جمال‌الدین اسدآبادی در 17 مردادماه خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، بهروزعلی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه همزان با 17 مرداد ماه  دیار سید جمال‌الدین اسدآبادی میزبان  شهدای گمنام است، گفت: کاروان شهدا با ورود در این روز شهر را عطرآگین میکنند.
وی تصریح کرد: شهدای گمنام در قالب چندین کاروان با عنوان معراجیان مجنون از این شهر عبور و به شهر تویسرکان بدرقه خواهند شد.
وی گفت:  این مراسم استقبال با تشریفات نظامی و حضور مردم از مقابل حسینیه آیت الله خامنه‌ای شهر اسدآباد در ساعت 11 صبح انجام و از مسیرهای خیابان امام(ره)، میدان امام(ره) و بلوار شهید بهشتی به سمت مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) این شهر حرکت و مراسمی در این مسجد برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد:مراسم یاد و خاطره شهدای گمنام همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) انجام  و همچنین مراسم سخنرانی و مداحی انجام خواهد شد.
شهرستان اسدآباد 403 شهید تقدیم انقلاب کرده که پنج تن از آنان شهید گمنام بودند و  پیکر دو نفر از آنان در سالهای گذشته شناسایی شده است و هم اکنون در شهر اسدآباد  پیکر چهار شهید گمنام آرمیده که مزار سه نفر از آنان در پارک شهید مدنی و یک نفر از شهدا در گلزار شهدای گمنام است.
انتهای پیام/ح
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal