آخرین اخبار

6. دى 1402 - 8:03   |   کد مطلب: 46985
مدیر اجرایی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:
شهید گمنام 24 ساله در اسدآباد آرام می‌گیرد
مدیر اجرایی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: شهید گمنام تازه تفحص شده‌ای که قرار است در روز جمعه در پارک ملت شهر اسدآباد تشییع و تدفین شود، 24 ساله و در تک دشمن در منطقه مهران به شهادت رسیده است.

هادی آزادی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با اشاره به تشییع و تدفین  پیکر یک شهید گمنام در شهر اسدآباد، گفت: این شهید گمنام 24 سال سن دارد و در منطقه مهران در تک دشمن در سال 1365 به شهادت رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه پیکر شهید گمنامی که در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به شهر اسدآباد آمد و بعداز تشییع باشکوه در بین مردم این شهر به تهران بازگردانده شد، گفت: او را به دلیل عدم آزمایش DNA به تهران بازگرداندند و به دلیل اینکه این آزمایشات زمان‌بر و در 6 مرحله انجام و یک ماه طول می‌کشد، و برای آنکه اسدآباد هم از وجود شهید گمنام بی‌بهره نباشد، شهید دیگری در این شهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

 

مدیر اجرایی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه محل خاکسپاری این شهید گمنام در پارک ملت شهر اسدآباد خواهد بود و از قبل هم به همت شهرداری تدارک دیده شده، تصریح کرد: روز جمعه این شهید گمنام در اسدآباد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

 

پیش از این در شب و روز شهادت حضرت زهرا(س) همزمان با سراسر کشور یک شهید گمنام به شهر اسدآباد قدم بر چشمان مردم شهیدپرور این شهر نهاد و به دلیل تکرار دوباره آزمایش دی ان ای بر پیکر او به تهران بازگردانده شد.

 

البته به همت شهرداری محل دفن و یادمان شهید گمنام در پارک ملت شهر اسدآباد آماده است.

 

در ایامی که شهید گمنام قبلی به اسدآباد میهمان شد، با استقبال بی‌نظیر مردم روبرو شد و در شهر پالیز، تعدادی از مساجد، حسینیه‌ها و روستای چنارعلیا و دانشگاه و مدارس میزبان او شدند.

 

شهرستان اسدآباد با وجود 403 شهید، دو شهید گمنام نیز در ورودی شهر در پارک شهید مدنی(جنگلی) و یک شهید در گلزار شهدای این شهر در خود جای داده که با قدوم مبارک این شهید تعداد شهدای گمنام به چهار تن خواهد رسید.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal