آخرین اخبار

16. مرداد 1394 - 9:01   |   کد مطلب: 28055
مسئول بسیج رسانه همدان با بیان اینکه متأسفانه برخی با تحقیر و اهانت به روستاییان راهشان را از مردم جدا می‌کنند که این موضوع قبل از انقلاب نیز مرسوم بود، آن را ناشی از روحیه اشرافی‌گری در بین این افراد دانست.

به گزارش آوای سیدجمال، 

عباس محرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارما  درباره اظهارات توهین‌آمیز هاشمی رفسنجانی به روستاییان اظهار کرد: حضرت امام (ره) در سخنرانی اوایل انقلاب فرمودند این کوخ‌نشینان بودند که این انقلاب را به ثمر رساندند.

وی با بیان اینکه توهین به روستانشینان که افراد کثیری از جامعه را تشکیل می‌دهند، تأسف‌بار است، افزود: باید همواره قدردان روستانشینان زحمتکش و کم‎توقع بود.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه متأسفانه برخی با به کار بردن واژه‌هایی نظیر دهاتی و یا تحقیر و اهانت به روستاییان راهشان را از مردم جدا می‌کنند که این موضوع قبل از انقلاب نیز مرسوم بود، آن را ناشی از روحیه اشرافی‌گری در بین این افراد دانست.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع وقتی تأسف‌بارتر می‌شود که این نوع بیان مرسوم قبل از انقلاب و آغشته به روحیه تکبر، از سوی برخی داعیه‎داران انقلاب مطرح می‌شود.

محرمی با بیان اینکه کوچکترین عکس‌العملی که می‌توان به این موضوع داشت، اظهار تاسف و تأثر است، افزود: باید در شرایط کنونی جامعه را به سوی وحدت سوق داد نه اینکه با سخنان تفرقه‌انگیز، زمینه دلخوری مردم جامعه را ایجاد کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal