آخرین اخبار

4. اسفند 1394 - 18:28   |   کد مطلب: 30338
در حالی که در روزهای منتهی به هفتم اسفند مردم به آرامش سیاسی جهت تصمیم گیری و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود نیاز دارند برخی از چهره های سیاسی با حمله به دیگران تلاش دارند تا این جو آرام را بر هم بزنند.

به گزازش آوای سیدجمال به نقل از شهدای ایران؛ در حالی که در روزهای منتهی به هفتم اسفند مردم به آرامش سیاسی جهت تصمیم گیری و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود نیاز دارند برخی از چهره های سیاسی با حمله به  دیگران تلاش دارند تا این جو آرام را بر هم بزنند.

هاشمی رفسنجانی که اخیراً لیست مورد حمایتش از سوی رسانه های انگلیسی مورد تمجید و تشویق و تبلیغ قرار گرفته است، در واکنش به انتقاد مردم و سیاسیون از تبلیغ رایگان انگلیسی ها برای لیستش همه را جاهل و بی ادب و بدون منطق وادب سیاسی خواند!

گویی در کشور برخی مجاز هستند تا به هر گروه و هر نهاد انقلابی حمله و توهین کنند و کسی معترض نشود اما اگر کسی به ایشان حرفی زد یعنی انقلاب و نظام را زیر سوال برده است!

هاشمی رفسنجانی در بخشی از سخنان خود با حمله دوباره به شورای نگهبان اظهار داشت برای رد صلاحیت یادگار امام بسیار متأسف هستم. وی  در حالی که سید حسن عملا رد صلاحیت شده است و حتی صلاحیت حضورش در انتخابات از سوی شورای نگهبان که بدنه انقلاب و نظام است مورد تایید قرار نگرفته است مدعی شد، او رأی بالایی دارد. حال اینکه چگونه و با چه معیار و آماری اینگونه قبل از برگزاری هر نوع انتخاباتی از رأی بالای او صحبت می کند جای سوال دارد!

پایان پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal