آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 18:04   |   کد مطلب: 28267
امام جمعه اسدآباد از برگزاری دعای ندبه در روز جمعه 30 مردادماه امسال خبر داد و گفت: این مراسم دعا با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مداح کشوری در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برگزاری دعای ندبه در روز جمعه 30 مردادماه امسال خبر داد و گفت: این مراسم دعا با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دعای ندبه شهرستان با مداحی حاج مهدی انصاری انجام خواهد شد، گفت: این مراسم دعا برای اولین بار است که در شهرستان برگزار می‌شود و می طلبد که همه اقشار مختلف شهرستان در این برنامه شرکت کنند.
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور روز پنجشنبه به شهرستان اسدآباد سفر می‌کند، گفت: ایشان به مدت دو روز در برنامه‌های فرهنگی این شهرستان شرکت خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه هایی که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری برگزار می‌شود، سمینار ائمه جمعه استان و مدیران کل دستگاه‌های فرهنگی ومردمی است، افزود: در این سمینار به برخی از مشکلات فرهنگی شهرستان می‌پردازیم.
حسینی مجد از حضور استاندار همدان در نماز جمعه این شهر در 30 مردادماه خبر داد و گفت: در مابین خطبه های این هفته نیز رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به سخنرانی میپردازد.
انتهای پیام/پ

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal