آخرین اخبار

27. مرداد 1394 - 17:50   |   کد مطلب: 28295
رئیس آموزش و پرورش اسدآباد:
ساماندهی 1460 نفر معلم برای سالتحصیلی جدید
رئیس آموزش و پرورش اسدآباد با اشاره به ساماندهی 1460 نفر نیروی انسانی فرهنگی در مدارس شهرستان، گفت: پارسال در تأمین نیروی انسانی در مدارس ابتدایی با مشکل مواجه بودیم که امسال از این لحاظ مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش آوای سیدجمال، جعفر دهبانی‌بصیر در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به برنامه های اولویت دار وزراتخانه گفت: یکی از این برنامه ها توجه به امر نماز است که باید به آن بیشتر پرداخته شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات کتب مختلف در حوزه نماز، گفت: امسال یک همایش نماز در شهرستان خواهیم داشت که در راستای توجه به نماز در مدارس انجام خواهد شد.
رئیس آموزش و پرورش اسدآباد یکی دیگر از اولویتهای وزارتخانه آموزش و پرورش را واگذاری 70 درصد تصمیمات آموزشی و پرورشی را به استانها دانست و گفت: در این میان 30 درصد از تصمیم گیریها در وزراتخانه خواهد بود.
وی بر نقش مهم  و ضروری و پر نگ شورای آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: با واگذاری بخشی از تصمیمات به استان ها  قطعا" فعالیت شورا باید  با قوت بیشتری انجام شود.
وی با اشاره به ساماندهی 1460 نفر نیروی انسانی فرهنگی در مدارس شهرستان، گفت: سال گذشته در تأمین نیروی انسانی در مدارس ابتدایی با کمبود مواجه بودیم که امسال از این لحاظ مشکلی نخواهیم داشت و در صورت وجود مشکل از طریق خرید خدمات آموزشی جبران می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش اسدآباد از تغییر مبالغ شهریه در مدارس بزرگسالان خبر داد و گفت: شهریه ثابت هر دانش‌آموز در مدارس بزرگسالان 30 هزار و برای هر واحد درسی هفت هزار تومان بوده که با مصوبه شورای آموزش و پرورش به مبلغ 40 هزار تومان ثابت و 10 هزار تومان برای هر واحد درسی خواهد رسید.
وی یادآور شد: 400 دانش‌آموز بزرگسال در مدارس بزرگسالان مشغول تحصیل هستند.
فرماندار اسدآباد هم از تقبل 50 درصد هزینه آسفالت مدارس از سوی شهرداری خبر داد و گفت: مابقی این هزینه آسفالت را مدارس تأمین کنند که شهداری هم بتواند در تعمیر محوطه مدارس اقدام کند.
مسعود بکائی همچنین از تعمیر و تجهیز سرویس‌های بداشتی 48 مدرسه شهرستان اسدآباد در سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز هشت سرویس بهداشتی هشت مدرسه آغاز شده که از طریق کمک‌های خیرین انجام خواهد شد.
وی افزود: از محل اعتبارات تملک و دارایی حدود 10 درصد به بخش آموزش و پرورش اختصاص می‌یابد که در صورت تخصیص اعتبارات 80 درصد سیستم گرمایشی مدارس استانداردسازی می‌شود.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal