آخرین اخبار

11. شهريور 1399 - 15:14   |   کد مطلب: 36709
استاندار همدان، گفت: آموزش و پرورش استان همدان آمادگی برگزاری کلاس ها درس حضوری را دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، سید سعید شاهرخی در سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که با حضور مقام معظم رهبری، وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت:از مردم سراسر استان که در این شرایط کرونایی، هم  وفاداری خود را به امام حسین(ع) را ثابت کردند، هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی اقدامی در جهت فرهنگ‌سازی انجام دادند، تشکر و قدردانی می‌کنم. 

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری شاخص‌های اصلی در تحول آموزش و پرورش را به نحو احسن بیان کردند که می‌توانند آن‌ها را نقشه راه آموزش و پرورش دانست.

 

استاندار همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش در شرایط گسترش کرونا، به نحو غیرمنتظره‌ای تعلیم و تربیت را تعطیل نکرد و توانست به نحو رضایت‌بخشی عمل کند، گفت: با فداکاری و ایثار جامعه فرهنگی در کشور، نه‌تنها آموزش تعطیل نشد بلکه، اقدامات شایسته و بکری نیز انجام دادند. 

 

وی افزود: همکاری و همراهی بسیار خوب اولیای دانش‌آموزان با برنامه‌های آموزش و پرورش، قابل تقدیر است.

 

شاهرخی خاطرنشان کرد: سال‌ تحصیلی جدید و بهار علم و دانش را به جامعه فرهنگی که در خدمت تعلیم و تربیت‌ بوده‌اند و بخصوص خانواده‌ دانش‌آموزان استان همدان، تبریک و تهینت عرض می‌کنم.

 

وی گفت: به خانواده دانش‌آموزان این اطمینان را می‌دهیم که از کلیه امکانات و ظرفیت برای پشتیبانی و ارتقا کیفیت تعلیم و تربیت در استان استفاده خواهیم کرد.

 

استاندار همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش همدان در آمادگی کامل برای برگزاری حضوری دانش‌آموزان در مدارس در سطح استان قرار دارد، گفت: تعلیم و تربیت نباید به خاطر شیوع کرونا تعطیل شود، با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های ستاد استانی مقابله با کرونا آموزش و پرورش دانش‌آموزان انجام می‌شود.

 

وی در پایان گفت: از ظرفیت و توانایی مجمع نمایندگان استان برای بهبود کیفیت آموزش و پرورش استان استفاده شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal