آخرین اخبار

9. شهريور 1394 - 0:35   |   کد مطلب: 28547
در پنج ماه نخست امسال صورت گرفت:
واگذاری 175 اشتراک جدید برق در اسدآباد
رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت برق در اسدآباد، گفت: امسال 175 اشتراک جدید برق در این شهرستان واگذار شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، سید امیرحسین بختیاری در گفت‌وگویی با خبرنگار ما،  گفت: شرکت توزیع برق اسدآباد در عملکرد پنج ماهه ابتدای ابتدای امسال 175 اشتراک جدید را واگذار کرده است که بالغ بر 290 میلیون ريال اعتبار صرف شده است.
وی ابراز داشت: برای افزایش قدرت منصوبه، کاهش بار و افت ولتاژ، طول خطوط موجود و تلفات شبکه پست سیار فوق توزیع برق و دو فیدر فشار متوسط  خروجی احداث شد.
رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد تصریح کرد: بیش از 11  کیلومتر از شبکه‏های فرسوده برق سیمی با کابل خودنگهدار تعویض شده که برای اجرای این طرح بالغ بر 2 میلیارد و200 میلیون ريال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت:  23 مشترک جدید صنعتی و کشاورزی در سطح شهرستان برق تأمین شده و با احداث 3.77 کیلومتر شبکه و 23 دستگاه پست برق هوایی بالغ بر 5 میلیارد و 200میلیون ريال جذب شده است.
بختیاری با اشاره به ساماندهی روشنایی معابر در سطح شهر و روستاهای اسدآباد افزود: در این راستا 94 دستگاه چراغ گازی 35 و 50 و 150 وات جدید در سطح شهر روستاها نصب شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای افزایش سطح روشنایی در معابر عمومی هزار عدد لامپ کم مصرف در روستاها نصب شده و همچنین 630 دستگاه چراغ گازی تعمیر و سرویس دهی شده که یک میلیارد و 100 میلیون ریال برای نصب روشنایی‌های سطح شهرستان هزینه شده است.
رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد:  بیش از 3 هزار و 850 دستگاه لوازم اندازه‏گیری تست و بازرسی شده که تعداد 820 دستگاه لوازم اندازه‏گیری معیوب نیز تعویض شده است.
وی یادآور شد: برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی بیش از 840 برگ بروشور و اقلام تبلیغاتی در سطح مدارس، ادارات، مساجد و مشترکین خانگی و نصب یک‏دستگاه LCD در محل مدیریت برق شهرستان توزیع شده است.
بختیاری گفت: مدت زمان خاموشی‏های شبکه برق شهرستان 8 درصد و انرژی توزیع نشده 20 درصد کاهش داشته که این میزان کاهش با انجام بازدید و سرویس و تعمیرات دوره‏ای شبکه بوده است.
رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد تأکید کرد: 79 درصد از مطالبات انرژی برق مصرفی و مانده معوقّات قبلی مشترکان وصول شده است و همچنین برای ایجاد اتوماسیون در شبکه برداشت اطلاعات تجهیزات شبکه در بستر GIS تکمیل و به‏روز رسانی شده است.
وی افزود: در طی این مدت 5 نفر نیروی جدید در اداره برق جذب شده و برای جلوگیری از اعمال خاموشی به مشترکین پیک‏بار شهرستان در زمان پیک‏بار مصرفی در تابستان کنترل شده است.
بختیاری افزود: در طی پنج ماهه نخست امسال 230 مورد استفاده غیر مجاز از شبکه برق شهرستان شناسایی و جمع‏آوری شده که البته برای این مهم جهت تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal