آخرین اخبار

19. خرداد 1400 - 12:36   |   کد مطلب: 39169
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد از مطالبات هفت میلیاردی شرکت برق این شهرستان از مشترکین خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، نورالدین مرادی‌عاشور اظهار کرد: از این میزان مطالبات سه میلیارد تومان مربوط به مشترکان خانگی و مابقی به سایر مشترکان صنعتی، عمومی و اداری اختصاص دارد.

 

وی با اشاره به میزان وصولی های شرکت توزیع نیروی برق شهرستان در سال گذشته اضافه کرد: از ۲۴ میلیارد تومان مطالبات مشترکان شهرستان در سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان وصول شد.

 

مرادی‌عاشور گفت: اسدآباد دارای ۶۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف بوده که از این میزان شبکه تاکنون ۳۰۰ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده و برای تبدیل مابقی شبکه به کابل خودنگهدار افزون به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز خواهد بود.

 

وی افزود: سال گذشته تعهد شرکت توزیع نیروی برق شهرستان برای اجرای شبکه کابل خودنگهدار ۱۰ کیلومتر بوده که با اجرای ۲۵ کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار با اعتباری افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان موفق به اجرای بیش از تعهد خود در این رابطه شد.

 

وی با بیان اینکه میزان تعهد امسال شهرستان نیز حدود ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر اجرای شبکه کابل خودنگهدار خواهد بود و سعی بر آن خواهیم داشت که بیش از این تعهد را عملی و محقق کنیم، گفت: کاهش سرقت، کاهش تلفات، بالا بردن ضریب و قابلیت اطمینان شبکه از نظر قطعی در شرایط بحرانی چون باد و طوفان، کاهش خطر برق گرفتگی و کاهش خاموشی های ناشی از اتصال سیم های مسی برق در زمان بارندگی و وزش باد از مزایای تبدیل سیم های مسی برق به کابل خودنگهدار به شمار می رود.

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به واگذاری ۷۰۰ فقره اشتراک برق جدید سال گذشته در اسدآباد یادآور شد: در سال گذشته با اعتباری افزون بر سه میلیارد تومان بیش از ۱۰۰ کیلومتر اصلاحات و تعمیرات و نگهداری خطوط اصلی شبکه برق در شهرستان انجام گرفته است.

 

وی عدم رعایت الگوی مصرف و فرسودگی شبکه را دو چالش اصلی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان برشمرد و گفت: هدف اصلی شرکت توزیع نیروی برق اسدآباد با اجرای اصلاحات و تعمیرات و نگهداری خطوط اصلی شبکه برق پایدار نگه داشتن شرایط فعلی است.

 

مرادی‌عاشور با بیان اینکه ۲۰ درصد از مشترکان اسدآبادی پرمصرف هستند، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۹ دستگاه ماینر ارز غیرمجاز و از ابتدای سال تاکنون نیز سه مورد ماینر ارز غیرمجاز در شهرستان کشف شده که در این رابطه در صورت اطلاع رسانی این گونه موارد تخلف از طریق گزارش های مردمی تا  ۲۰ میلیون تومان تشویقی به افرادی که این موارد را اطلاع رسانی کنند، داده خواهد شد.

ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal