آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 15:06   |   کد مطلب: 28638
با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، حجت‌ااسلام حسین گروسی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد منصوب و معرفی شد.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، امام جمعه، معاون فرماندار، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولان شهرستان، هیئت‌های مذهبی و مداحان حجت‌ااسلام حسین گروسی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد منصوب و معرفی شد.
در این نشست امام جمعه اسدآباد بر قدرشناسی از دین مبین اسلام تأکید کرد و گفت: دین اسلام تضمین کننده و راه نجات کمال انسان‌ها است و پایه محکمی مانند قرآن دارد و باید با تقویت و تبلیغ امور دینی موجب ارتقاء و پایداری آن شویم.
حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد گفت: برای پایداری این دین اسلام خونهای زیاید ریخته شده که از جمله خونهای عزتمندی12 امام معصوم، بی بی فاطمه(س) هزاران شهید در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.
وی بر فعالیت های فرهنگی در سطح جامعه تأکید کرد و خواستار تقویت برنامه های فرهنگی در شهرستان شد.
امام جمعه اسدآباد اضافه کرد: در مدت پنج سال گذشته تاکنون عملیات فنداسیون کار فرهنگی در شهرستان اسدآباد انجام شده که باید مسئولان همت به خرج دهند و موجب ارتقاء فرهنگ جامعه شهرستان شوند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان هم با اشاره به اینکه هدف دشمن از راه اندازی جنگ نرم تنها تضعیف جایگاه ولایت است و باید همه ما مراقب باشیم، گفت: امروز بادی با کارهای فرهنگی جلوی دشمن را گرفت و دین اسلام و فرهنگ دینی را تقویت کرد.
 
حجت‌الاسلام علی‌مراد کیانی گفت: برای اجرای کارهای فرهنگی نیازمند بودجه و اعتبارات فرهنگی هستیم که این مهم نگاه مسئولان دولتی را میطلبد.
وی گفت: 75 درصد رسانه‌های جهان زیر نظر فرد صهیونیستی است که وقتی از او سؤال می‌شود که چقدر  در این زمینه هزینه کرده است؟ می‌گوید: 7 درصد از سرمایه خود را هزینه ساخت ماهواره‌های کرده‌ام که سه هزار میلیارد نفر تحت پوشش آن قرار گرفته است و این شنان میدهد که ما باید بیش از این مراقب باشیم.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: در کشور پاکستان بیش از دو میلیون نفر مبلغ وهابی تربیت شده که این وهابیون در زمینه فقهی و فرهنگی فعالیت‌های گسترده‌ای دارند و این درحالی است که در کشور ما تنها 50 هزار نفر مبلغ وجود دارد.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal