آخرین اخبار

8. مهر 1394 - 15:21   |   کد مطلب: 28834
معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری همدان:
اختصاص اعتبارات به حوادث غیرمترقبه منوط به مستندسازی است
معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: اختصاص اعتبارات بابت خسارت‌های ناشی از بروز حوادث منوط به مستندسازی و تکمیل فرم‌های گزارش دهی حوادث است که باید از طریق مدیران دستگاه‌ها به موقع و بادقت ارسال شود.

به گزارش آوای سیدجمال، قهرمان زارعی در ستاد مدیریت بحران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مدیریت بحران یک سازمان انعطاف پذیر است، اظهار داشت: در زمان وقوع حواد ث غیرمترقبه این ستاد باید مدیریت صحیح و به موقع داشته باشد و در صورت نیاز از دستگاه‌های اجرایی در هر شهرستانی کمک گرفته شود.

 

وی از همکاری خوب شهرداری اسدآباد و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در زمینه کمک به ستاد  حواد مدیریت بحران استان، تصریح کرد: این ادارات در زمان وقوع حوادث پای کار بودند و خدمات خوبی را ارائه دادند.

 

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری همدان  با اشاره به اجرای سیاستهای جدید مدیریت بحران کشور در مواقع بروز حوادث بحران، گفت: یکی از سیاستهای جدید  ایجاد مستندسازی حوادث و مخاطره های طبیعی است که در هر شهرستان رخ میدهد.

 

وی ادامه داد: اختصاص اعتبارات بابت خسارتهای ناشی از بروز حوادث منوط به مستندسازی و تکمیل فرمهای گزارش دهی حوادث است.

 

زارعی با بیان اینکه روزانه باید دو گزارش به صورت تلفنی و یک گزارش اینترنتی از بروز حوادث به تهران ارسال شود، از مسئولان ادارات و دستگاههای اجرایی خواست به موقع و بادقت فرم مهای مربوط به حوادث را ارسال کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه از 18 تا 24 مهرماه به عنوان هفته ایمنی نامگذاری شده است، افزود: در این هفته دستگاههای اجرایی باید به فراخور وظایف خود و جامعه هدف کارگاه های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی داشته باشند.

 

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری همدان  با تأکید بر نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی به مناسبت هفته ایمنی، گفت: یکی از ابزارهای ارتقاء آگاهی مردم آموزش و برگزاری مانور است.

 

وی از کسب رتبه اول استان همدان در زمینه اجرای برنامه های هفته ایمنی در طی چند سال متوالی خبر داد و گفت: باید با ایجاد بانک اطلاعاتی حوادث موجود در شهرستان بتوانیم در موقع بروز حوادث اعتبارات را پیش بینی و درخواست کنیم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal