آخرین اخبار

17. مهر 1394 - 18:33   |   کد مطلب: 28930
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه باید با همه اقتدار، نیرو و بصیرت کامل با دشمن روبرو شویم و دیدگاه ما در مناسبت‌های مختلف ملی و بین المللی منطبق با دیدگاه‌های رهبر انقلاب باشد، گفت: بر اساس دیدگاه رهبر انقلاب آمریکا دشمن همیشگی ما است و این دیدگاه ختم‌الکلام ملت ما است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، رهبر معظم انقلاب را رهبری با بصیرت، فرزانه، عالم و آگاه خواند و اظهار داشت: افتخار ما این است که این فرد عالم و آگاه رهبر ما است و همیشه با بیانات گهربار خود ما را هدایت کرده و در شگردهای گوناگون در گفتار و رفتار دشمن دقت نظر داشتند.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در خصوص ممنوعیت مذاکره با آمریکا گفت: امروز موضوع برجام یک سوژه ای دست استکبار جهانی شده و همین موضوع موجب شده بود که به ارتباط با ایران اسلامی امیدوار شوند و اما رهبر انقلاب در دیدارشان با فرمانده‌هان و کارکنان سپاه به خوبی فرمودند که ما مذاکره را جزء در جریان هسته ای با آمریکا نداریم.

امام جمعه اسدآباد  ادامه داد: ایشان فرمودند که دشمنی ما با آمریکا ادامه دارد چون آن‌ها این مذاکرات را در حد مذاکره نمی‌بینند و آن را در حد داد و ستد و معامله می‌خواهند که این نشان از ذلت ملت ایران خواهد بود، پس اعلام کردند ما هنوز آمریکا را دشمن خود میدانیم.

وی خاطرنشان کرد: همه اصحاب رسانه ها باید در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها باید مراقب باشد که دیدگاه رهبر انقلاب ختم الکلام است و بالاترین و ارزشمندترین سخنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم باوفای ما است.

حسینی مجد افزود: باید همه مسئولان و مردم با این رهنمودهای رهبر انقلاب راه و مسیر و اهداف نظام را در پیش بگیرند و در چگونگی رفتار و عمل با دشمنان آن گونه که ولایت فقیه میخواهند عمل کنند.

وی با تأکید بر اینکه فرمایش رهبر انقلاب به همه  مسئولان من جمله به دولت جمهوری السامی است، افزود: حتی مذاکره کننده گان هم نباید فرصت را به دست دشمن بدهند و احیانا" آنها از این فرصت بهره بجویند.

امام جمعه اسدآباد  تأکید کرد: باید با همه اقتدار و نیرو  و بصیرت کامل با دشمن روبرو شد و هیچگاه مغلوب نشویم و هرگاه دیدگاه و سخن ما در مناسبت‌های مختلف به خصوص مناسبت‌های ملی و بین المللی منطبق با دیدگاه‌های رهبر انقلاب باشد

وی یادآور شد: ما رهبر انقلاب را رهبری الهی و فرزنه میدانیم و با عدالت‌ترین رهبر ایشان هستند و صدماتی که نظام ما و ملت در طول 36 سال از استکبار جهانی دیده‌اند به هیچ وجه فراموش نمی‌شود و اینجا است که خطوط قرمز ما با پایداری و استقامت بابقی خواهیم ماند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal