آخرین اخبار

8. آذر 1399 - 11:01   |   کد مطلب: 37497
کیومرث سرمدی ترور شهید محسن فخری‌زاده را یک حرکت کورکورانه و بزدلانه دشمن خواند و گفت: در شرایط امروز حرف زدن و فکر کردن به مذاکره یک خیانت است که با این حرکت زشت دشمن نه به نتیجه می‌رسد و نه به صلاح مردم و کشور است.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با تسلیت شهادت شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: این ترورهای کور نشان عمق کینه استکبار جهانی و صهیونیسم نسبت به پیشرفت علمی جهان اسلام مخصوصاً ایران اسلامی است.

 

وی گفت: همه می‌دانند که با تسلط ما به مبانی پیشرفت علمی به خصوص در زمینه اهداف صلح آمیز در موضوع هسته ای، ایران قدرت و سرآمدی را  تسری می بخشد و این ترورهای کور تأثیر عکس در جامعه دارد و البته موجب بسیج بیشتر جامعه و جوانان برای تلاش در مراکز علمی داشته است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ترور شهید محسن فخری زاده را حرکتی کورکورانه و بزدلانه دشمن خواند و افزود: این ترور اولین نبوده و آخرین هم نیست و البته بر اینکه دلبستن ما به مذاکره با گرگانی که جز ریختن خون مسلمانان و دانشمندان مسلمان به چیز دیگری نمی اندیشند، صحه می‌گذارد که این امر فرصت دادن به آنهاست.

 

وی تأکید کرد: یک بار دیگر با این حرکت کورکورانه دشمن در ترور دانشمند هسته ای، ثابت کرد که فکر مذاکره و نگاه ما به گرگانی که دلسوزی کنند، نگاه پلیدی است و حتما" حتما" یک بیراهه ای است که با این حرکات زشت و شرایط نه به نتیجه خواهد رسید و نه به صلاح مردم و کشور ماست.

 

سرمدی تأکید کرد: در این شرایط امروز حرف زدن و فکر کردن به مذاکره یک خیانت است.

 

وی با بیان اینکه کمیسیون حقوقی مجلس باید پیگیر این ترور شرمآور دشمن باشد، افزود: البته که هر مسئولی در هر جایگاهی از امنیتی گرفته تا اجرایی به خصوص قوه مقننه و مجلس و قضائیه پیگیر خونخواهی و مجازات عاملین این قضیه خواهند بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal