20. مهر 1394 - 15:32   |   کد مطلب: 28953
فرزند شهید جمور در سخنی با فرزند شهید همدانی:
تکلیف امروز فرزندان شهید همدانی ادامه دادن راه و روش اوست
فرزند شهید جمور در سخنی با فرزندان شهید همدانی، گفت: اگرچه ممکن است غم فقدان پدر در زندگی اجتماعی و فردی آزرده خاطرتان کند، اما نباید تکلیف ادامه دادن راه این شهید بزرگمرد را فراموش کنید.

به گزارش آوای سیدجمال، مهدی جمور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تسلیت به خانواده معظم شهید همدانی، در درد و دلی با فرزندان این شهید، اظهار کرد: امروز که پدرتان پر گشود از این دنیا و غمی بزرگ در دلتان را زنده کرد، به خوبی شما را درک می‌کنم و روزهای از دست دادن پدرم برایم یادآوری شد.

 

وی با بیان اینکه من نیز همچون شما غم فقدان پدر کشیده ام، افزود: قطعا من و شما کمبود پدر را در زندگی اجتماعی و فردی خود حس خواهیم کرد و این احساس کمبود نباید ما را از ادامه دادن مسیر پدرانمان باز دارد.

فرزند شهید جمور افزود: پدران شهید ما تکلیف را برای خود خوب معنا کردند؛ همان تکلیفی که حسین را به کربلا و ابراهیم را به ذبح فرزند کشاند؛ تکلیفی که بر دوش مردان خداست و تنها آن‌ها حقیقت این تکلیف رو دریافتند و به آن جامه عمل پوشاندند.

 

وی همچنین در سخنانی با فرزندان تمام شهدا، گفت: دیروز پدران ما صلاح بر دوش وارد جنگ سخت شدند و امروز ما باید صلاح علم به دست بگیریم و وارد جنگ افکار شویم یعنی با تفکر و جهان بینی اسلامی و با آگاهی کامل راه پدران‌مان را ادامه دهیم.

 

جمور با اشاره به شرایط امروزی در سطح جهان، تصریح کرد: امروز در شرایط فعلی در جهان سکوت جایز نیست و باید پدران خود را الگویی برای خود قرار داده و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ادامه دادن مسیر کمتر از جسارت آغاز مسیر نیست و در هر لباس باید اصل راه را طی کرد و مطمئنا" فرزندان شهید همدانی هم این راه را طی خواهند کرد چرا که خون آن شهید والامقام در رگهای آنها جاری است.

 

این فرزند شهید که یکی از خوانندگان مشهور در سطح کشور و استان است، در پایان این گفت‌وگو از ساخت یک قطعه ترانه در وصف شهید همدانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal