20. مهر 1394 - 15:37   |   کد مطلب: 28954
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اسدآباد خبر داد:
نامگذاری بلواری در شهر اسدآباد مزین به نام سردار شهید همدانی
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اسدآباد از نامگذاری بلواری به نام سردار شهید همدانی در شهر اسدآباد در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این بلوار بزودی آغاز می‌شود و با هماهنگی و مصوبه شورای اسلامی شهر و شهرداری مزین به این شهید خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، هدایت عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید همدانی به ملت ایران، اظهار داشت: خدا را شاکریم بازم هم استان همدان در دفاع ازانقلاب، رهبری و آرمان‌های آن با دادن خون شهید دیگری سربلند و پیروز در آمد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر چه امروز با شهادت این شهید عزیز ملت و مردم ایران زمین به خصوص همشهریان ولایتمدار شهر اسدآباد و استان همدان غمگین و عزا دارند اما به خود می بالیم که شهید ما شهید دفاع از حرم اهل بیت و راه  او راه اولیاءخدا و در راه خدا بوده است.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اسدآباد ادامه داد: این شهید والامقام همانند مولایمان حسین(ع) در راه مکتب و اسلام فدا شد و همانند نامش در سرزمینی که سرور شهیدان حضرت امام حسین(ع) است، جانش را نثار اسلام کرد.

 

وی با بیان اینکه اگر مردان بزرگی همانند شهید حسین همدانی در بین ما نیست هستند، همدانی‌های بی شماری راه این بزرگوار را ادامه داده اند، گفت: این شهید دلاور در این برهه از زمان با ایثارگری و فدا کردن جانش به ما درس ایثار و فداکاری را یاد داد.

 

عسگری شهامت و دلیری او زبانزد عام و خاص است، از مردم شهید پرور استان همدان و ملت بزرگ ایران خواست همانند شهید دلاور و سلحشور سردار شهید همدانی جهاد در راه خدا را فراموش نکنند و در هر زمان که رهبر انقلاب دستور دادند با پیروی از ایشان در دفاع از مکتب اسلام و انقلاب به پاخیزند.

 

وی از نامگذاری بلواری به نام سردار شهید همدانی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این بلوار بزودی آغاز میشود و با هماهنگی و مصوبه شورای اسلامی شهر و شهرداری مزین به سردار شهید همدانی خواهد شد.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اسدآباد از نصب بنر به مناسبت شهادت این شهید بزرگوار در سطح شهر از سوی شهرداری، ادارات و ارگان‌های مختلف خبر داد و گفت: این امر در راستای همدردی با خانواده این شهید عزیز صورت گرفت.

 

وی با سرودن شعری در وصف سردار شهید همدانی با مضمون« یادمان باشد شهیدان زنده اند، تا ابد زنده و تابنده اند»،« یادمان باشد اگر کوبنده ایم، با نفس های شهیدان زنده ایم، گفت: امیدواریم که رهروانی خوب برای شهدا باشیم چرا که شهدا حق زیادی گردن ما دارند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal