آخرین اخبار

5. آبان 1394 - 22:11   |   کد مطلب: 29148
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق همدان خبر داد
اجرای مانور عملیاتی تعمیرات برق در 13 کیلومتر خطوط برق اسدآباد
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق همدان با بیان اینکه در اجرای مانور عملیاتی تعمیرات برق شهرستان اسدآباد 20 اکیپ همکاری کردند، گفت: در این مانور 13 کیلومتر از خطوط دارای اشکال برق‌رسانی اسدآباد رفع شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، علی سهرابی‌بیدار بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه مانور برق اسدآباد با اشاره به اینکه از چهارم تا 10 آبان‌ماه به عنوان هفته پدافند غیر عامل با شعار «پدافند غیر عامل، مصون‌سازی کشور با همدلی و همزبانی دولت و ملت» نامگذاری شده است، اظهار کرد: امسال در این هفته برنامه مانور عملیاتی تعمیرات برق در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان با اجرای این مانور عملیاتی در سطح شهرستان اسدآباد، توان و آمادگی لازم برای مقابله با هر گونه اشکالات در برق‌رسانی را نشان داد، افزود: این مانور در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد که قابل تقدیر است.

 

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع برق همدان، افزایش سطح آمادگی مهم‌ترین هدف اجرای این مانور عملیاتی بود، تصریح کرد: این مانور با حضور 20 اکیپ از شهرستان‌های مختلف در سطح اسدآباد انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در مانور عملیاتی امروز 13 کیلومتر از نقاط خطوط برقی که دارای اشکالاتی برق‌رسانی بود، تعمیر و بازسازی شد.

 

رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد نیز اظهار کرد: اجرای مانور عملیاتی تعمیرات برق در سطح اسدآباد در صورتی که در حالت عادی انجام می‌شد، 50 ساعت خاموشی داشتیم که با اجرای این 20 اکیپ در در طی یک روز و پنج ساعت توانستیم این امر را اشکالات برق‌رسانی را انجام دهیم.

 

سید امیرحسین بختیاری افزود: این مانور عملیاتی با حضور 20 اکیپ از نیروهای متخصص و تکنسین‌های آموزش‌دیده انجام شد.

 

وی همچنین از همکاری خبرگزاری فارس در اطلاع‌رسانی و تعامل اداراتی چون فرمانداری، هلال احمر، سپاه، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی در اجرای این مانور قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal