آخرین اخبار

8. آبان 1394 - 11:21   |   کد مطلب: 29182
محمد باقر نوبخت به مردم عنوان کرده که برای بازدید میدانی و تهیه گزارش برای ارائه به هیئت دولت به ایلام سفر کرده است تا تصمیمات لازم برای رسیدگی به وضعیت مردم از سوی دولت اتخاذ شود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با ورود موج جدید بارشی که از روز سه شنبه وارد ایلام شد، اکثر مناطق استان درگیر این سامانه شده است. براساس این گزارش این سامانه قوی از بامداد امروز به اوج خود رسیده به طوری که بارش ها باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.

 

بسیاری از منازل و مغازه های این شهر در اثر بارش های باران محاصره شده اند و نیازمند کمک رسانی های گسترده هستند. بر همین اساس برخی مسیرهای شهر ایلام هم اکنون بسته شده و ماشین ها به صورت دو طرفه تردد می کنند. همچنین بسیاری از نانوایی های سطح شهر ایلام نیز تعطیل هستند.

 

در این بین اما محمد باقر نوبخت به عنوان نماینده هیئت دولت با حضور در استان ایلام از مناطق سیل زده و محروم این استان بازدید کرد. سخنگوی دولت نیز صبح امروز در منطقه محروم بانبرز حضور یافته و از نزدیک با مردم این منطقه دیدار کرد.

 

گزارش های خبرنگار ما از ایلام حکایت از عصبانیت شدید مردم و گلایه های آنها از بی توجهی مسئولان در پی جاری شدن سیل در این استان دارد.

 

محمد باقر نوبخت نیز به مردم عنوان کرده که برای بازدید میدانی و تهیه گزارش برای ارائه به هیئت دولت به ایلام سفر کرده است تا تصمیمات لازم برای رسیدگی به وضعیت مردم از سوی دولت اتخاذ شود.

 

در این باره لازم به ذکر است که از ساعات اولیه شب گذشته که شدت بارش ها بیشتر شد، سپاه پاسداران همراه با تجهیزات سنگین و نیمه سنگین در کنار مردم سیل زده بود.

 

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal