آخرین اخبار

8. آبان 1394 - 11:36   |   کد مطلب: 29186
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: موسسه قرب سپاه بعثت و سپاه امیرالمومنین (ع) در حالت آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از سردار سیدصادق حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با بارش‌های اولیه سیل آسای باران تمام نیروهای سپاه و بسیج در استان ایلام به حالت آماده‌باش درآمدند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ستاد فرماندهی، تیپ امیرالمومنین (ع) و نواحی و ... در حالت آماده‌باش کامل برای مقابله با سیل در این استان هستند.

 

وی ادامه داد: از دو شب گذشته سپاه به صورت کامل مشغول انجام عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان استان ایلام هستند و این روند تاکنون نیز ادامه دارد. افزون بر این سپاه در جلسات ستاد بحران حضوری فعال داشته و دارد و همچنین در راستای اطلاع‌رسانی به مردم و حفظ آرامش آنان تلاش‌هایی صورت گرفته است.

 

این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: در حفظ امنیت نیز با نیروی انتظامی همکاری تنگاتنگی داشته و در این راستا نیز از هیچ کوششی دریغ نشده است. بخشی از شهر ایلام نیز بین دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری و راه وشهرسازی و بنیاد مسکن و هلال و احمر و سپاه تقسیم‌بندی شده است تا معابر مسدود شده بازگشایی شوند و امکان خدمات‌رسانی به مردم بیشتر شود.

 

حسینی تصریح کرد: سپاه امیرالمومنین (ع) و هلال احمر به صورت مشترک بخش جنوب شرقی شهر ایلام را در اختیار گرفته تا خدمات لازم به آنان ارائه شود. تمام خودروهای سنگین و مهندسی که در اختیار سپاه امیرالمومنین (ع) بود، وارد کار شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: موسسه قرب بعثت سپاه نیز در اسرع وقت وارد عملیات امدادرسانی و خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان استان ایلام شد و بخش عمده‌ای از کار خدماتی توسط سپاه اجرایی شده است.

 

وی ادامه داد: بدون تردید در ساعت‌های ادامه بارش‌های سیل آسا در استان ایلام سپاه امیر المومنین (ع) پای کار خواهد بود و در حوزه امدادرسانی، خدمات‌رسانی، حمل و نقل و اسکان تمام توان خود را به کار خواهد گرفت. حتی برای اسکان سیل‌زدگان سالن‌های ورزشی و ... نیز پیش‌بینی شده است.

 

این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: نیروهای سپاه امیرالمومنین (ع) در شهر ایلام مشغول انجام فعالیت هستند و هر آنچه در توان داریم به کار گرفته‌ایم تا بخشی از مشکلات به وجود آمده رفع شود.

 

حسینی تصریح کرد: خدمات‌رسانی به مردم از وظایف سپاه امیرالمومنین (ع) است که در این راستا تلاش‌های ویژه‌ای صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal