آخرین اخبار

16. آبان 1394 - 20:52   |   کد مطلب: 29284
فرماندار اسدآباد با تأکید بر آمادگی کامل تمام ادارات دولتی جهت ارائه خدمات مناسب به زوار کربلای معلی، گفت: این شهرستان یکی از گذرگاه‌های اصلی برای عبور زائران به سمت کربلا است و در همین راستا باید خدماتی در شأن و جایگاه زوار حضرت اباعبدالحسین(ع) ارائه شود.

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود بکائی در ستاد هماهنگی برای استقبال از زائران کربلای معلی، با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی و حضور زائران در کربلای معلی، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی پیش‌بینی شده که بیش از دو میلیون زائر به کربلا سفر کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ما هم پیش‌بینی می‌کنیم برای سفر به کربلا یک میلیون نفر از شهرستان اسدآباد عبور کنند، افزود: این شهرستان یکی از گذرگاه‌های اصلی برای عبور زائران به سمت کربلا است و در همین راستا باید  خدماتی در شأن و جایگاه زوار حضرت اباعبدالحسین(ع) ارائه شود.

 

فرماندار اسدآباد  تأکید کرد: باید همه ارگان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی برای ارائه خدمات در خور و شایسته پیشگام باشند و امادگی کامل برای ارائه هرگونه گونه خدمات رفاهی را برای مسافران فراهم کنند.

 

وی از ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در مسیر عبوری زوار کربلا خبر داد  و گفت: همچنین از طریق دهیاری‌ها و اهالی روستاها در مسیر روستاهای جنت‌آباد و مزرعه‌بید که خروجی شهرستان محسوب می‌شوند، یک ایستگاه نیز ایجاد شود.

 

بکائی در ادامه سخنان خود با اشاره به گردنه صعب‌العبور اسدآباد و تصادفات در سال گذشته، تصریح کرد: باید با اطلاع‌رسانی مناسب رانندگانی که با مسیر گردنه آشنایی ندارند، را توجیه کرد.

 

وی تأکید کرد: نصب بنر در گردنه و شناساندن پیچ‌های گردنه به رانندگان قطعا" در کاهش تصادفات ثمربخش خواهد بود.

 

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه سال گذشته چند خوروی ون در گردنه حادثه تصادف را رقم زدند، افزود: باید از تردد اینگونه وسایل نقلیه که درون شهری نیز هستند، برای سفر به کربلا جلوگیری شود.

 

وی با بیان اینکه وضع آب شهر اسدآباد در حال حاضر مطلوب شده است، گفت: میطلبد که دستگاه‌های خدمات رسان به خصوص اداره آب در این چند سفر زوار وضعیت آب را  بررسی کنند که مشکلی پیش نیاید.

 

بکائی ادامه داد: خوبگاه وزرشی شهرستان 85 نفر ظرفیت دارد و برای اسکان مسافران و زوار باید آماده سازی شود.

 

وی همچنین از آمادگی برخی از مساجد و حسینیه ها در مسیر عبور  زائران ایرانی به کربلا تأکید کرد و گفت: باید با خادمان مساجد و حسینیه هماهنگی صورت بگیرد که در صورت نیاز درب اماکن را باز کنند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal