آخرین اخبار

31. مرداد 1402 - 7:06   |   کد مطلب: 45892
باز هم وعده سرخرمن دیگر برای افتتاح یک پروژه 13 ساله؛
کنارگذر اسدآباد مهرماه به افتتاح می‌رسد!
اسدآباد، یکی از شهرهای استان همدان به عنوان یکی از مسیرهای انتخابی زائران برای تردد به کربلای معلی است که باید افتتاح پروژه 13 ساله کنارگذر تا خرداد و یا قبل از اربعین امسال به نتیجه می‌رسید که گویا این وعده رخ نمی‌دهد و مسئولان همچنان بر دادن وعده سرخرمن عادت دارند.

به گزارش آوای سیدجمال، کنارگذر اسدآباد به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این شهرستان، عمر 13 ساله خود سپری می‌کند و استاندار همدان وعده افتتاح آن را در سوم خرداد امسال داده بود که به نتیجه نینجامید.حال در آستانه اربعین حسینی که نزدیک به 15 روز به این رویداد معنوی بزرگ باقی مانده، بسیاری از زائران این مسیر را برای تردد به کریلای معلی انتخاب می‌کنند.

 

این درحالی است که هنوز وعده مسئولان برای افتتاح کامل این پروژه مهم به سرانجام نرسیده است، البته در اربعین پارسال یک لاین آن در مسیر رفت بدون توجه به ایجاد روشنایی، علائم هشداردهنده و خط کشی به بهره‌برداری رسید و قرار بود امسال در خرداد به صورت کامل هر دو لاین به افتتاح برسد.

 

و اما  تا چند روز پیش که مسئولان شهرستان اسدآباد از فرماندار و نماینده و استاندار افتتاح کامل این پروژه را در هفته دولت و تا قبل از اربعین وعده می‌دادند، باز هم با سخن تازه فرماندار شهرستان اسدآباد در شورای اداری گویا افتتاح آن به زمان دیگری موکول شده است.

 

حسین‌علی شرکائی مسئله غیر همسطح بودن تقاطع‌ها و نواقص دیگر پروژه را عنوان کرد و گفت: البته برای اربعین یک لاین برای تردد زائران و مسافران و رانندگان باز خواهد بود اما افتتاح کامل آن در مهرماه صورت می‌گیرد.

 

حال که عبور زائران حسینی از این مسیر یک فرصت برای شهرستان اسدآباد است، می‌طلبید زودتر از این‌ها مسئولان به وعده خود عمل می‌کردند و وعده سرخرمن دیگری نمی‌دادند.

 

اما سؤال اینجاست که مسئولان ما چرا این‌همه حوادث تصادفات جاده‌ای و عبور هزاران وسیله نقلیه و مسافر را از این مسیر می‌ببینند بر فشار بیشتر به اجرای پروژه نداشتند؟

 

این پروژه یکی از مصوبات سفر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق در سال 89 است که به طول 14 کیلومتر کلید خورد و قرار بود 30 ماهه تحویل شود، اما بعد از گذشت 13 سال هنوز در کوهی از مشکلات و گره‌ها گیر کرده و مسئولان فقط در حرف باز شدن گره‌ای

 

از آن خبر می‌دهند و افتتاح آن وعده سرخرمن است، امید است که عبور زائران را فرصتی برای حل مشکلات این پروژه بدانند.
انتهای پیام/نظری‌فرهودی

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal