آخرین اخبار

22. آبان 1394 - 14:30   |   کد مطلب: 29334
امام جمعه اسدآباد با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با اساتید دانشگاه‌ها، گفت: یکی از مهمترین وظایف مراکز آموزشی کشور را تربیت نیروهای متخصص و انقلابی است که باید اساتید دانشگاه به آن توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام  سیدموسی حسینی‌مجد در در خطبه های این هفته نمازجمعه  با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با اساتید دانشگاه ، اظهار کرد: ایشان در سخنان خود یکی از مهمترین وظایف مراکز آموزشی کشور را تربیت نیروهای متخصص و انقلابی دانست و خواستار توجه ویژه ای به این موضوع داشت.

 

وی تأکید کرد: مسئولان فرهنگــی دانشگاه ها باید سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را سر لوحه کار خود قرار دهند.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه رهبر انقلاب  در این دیدار نارضایتی خود  از روند اجرای اقتصاد مقاومتی را نیز اعلام کردند، خاطرنشان کرد: باید تسریع در روند این موضوع در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

 

وی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز بیماران نیازمند کمک و دستگیری هستند، از خیرین شهرستان خواست با تامین هزینه ها در ساخت بخش قلب بیمارستان امیرالمومنین(ع) سهیم باشند.

 

حسینی‌مجد افزود: برای تجهیز این بخش نیاز به دستگاه های پزشکی گرانقیمتی است که میتوان با خرید آن روند انتقال بیماران اسدآبادی به سایر شهرها را متوقف کرد.

 

وی همچنین با گرامیداشت هفته  کتاب وکتابخوانی نیز گفت: اگرهر خانواده اسدآبادی تعدادی از کتابهای بلااستفاده خود را به کتابخانه ها اهدا کند، شاهد رشد چشمگیری در فرهنگ مطالعه خواهیم بود.

 

امام جمعه اسدآباد در پایان سخنانش نیز گفت: پدران ومادران میتوانند با تشویق فرزندان خود به مطالعه نقش موثری در گسترش فرهنگ داشته باشند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal