آخرین اخبار

30. آبان 1394 - 17:12   |   کد مطلب: 29411
رئیس علوم پزشکی همدان از ایجاد کلینیک ویژه‌ دندانپزشکی در شهرستان‎های استان خبر داد و گفت: در همدان دو کلینیک دندانپزشکی راه‎اندازی شده است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس  حبیب‌الله موسوی‌بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ما در اسدآباد، با بیان اینکه طرح توسعه بیمارستان حضرت قائم (عج) اسدآباد در سال 93 آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح در مرحله اجرای فنداسیون و سفت‌کاری است که 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه مناقصه دوم بیمارستان حضرت قائم (ع) در حال برگزاری است، افزود: امیدواریم این طرح در سال 95 به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دولت در اجرای طرح تحول سلامت ایجاد کلینیک ویژه‌ دندانپزشکی در سطح استان است، تصریح کرد: اسدآباد، یکی از شهرستان‌های هدف برای ایجاد این نوع کلینیک‌هاست.

وی ادامه داد: پیشنهاد راه‎اندازی کلینیک ویژه دندانپزشکی در بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین (ع) به مسئولان اسدآباد داده شده است.

موسوی‎بهار افزود: فعلاً ایجاد این کلینیک در این بیمارستان تنها در حد پیشنهاد است، چراکه در صورت وجود جای مناسب دیگر، نسبت به ایجاد این کلینیک در آن مکان اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه با ایجاد کلینیک‌های ویژه، خدمات دندانپزشکی با نرخ دولتی ارائه خواهد شد، گفت: هم اکنون دو کلینیک ویژه دندانپزشکی در شهرستان همدان  وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در حال حاضر این کلینیک در شهرستان ملایر و نهاوند در حال آماده‌سازی است که البته هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal