آخرین اخبار

13. اسفند 1401 - 13:07   |   کد مطلب: 44589
دکتر الهه عزتی از استقبال مجدد شرکت ماستر فوده – تهران برای خدمت‌رسانی رایگان دندانپزشکی به کودکان مناطق محروم اسدآباد خبر داد و گفت: این امر از 10 تا 25 اسفندماه در 14 مدرسه روستایی و شهری ادامه دارد.

دکتر الهه عزتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به چهارمین مرحله از خدمات رایگان دندانپزشکی شرکت ماستر فوده به کودکان این شهرستان، گفت: این خدمات از طریق هماهنگی اداره خیرین سلامت دانشکده  و واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشتی از 10 تا 25 اسفند ماه امسال در  ۱۰ مدرسه روستایی و ۴ مدرسه شهری به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه شرکت ماستر فوده از سال ۱۳۹۹، در بحران کرونا حاضر به انجام خدمت رایگان به کودکان اسدآبادی شد، افزود: تاکنون به  ۵۲۳ نفر از افراد  ۶ تا ۱۴ سال  و تعداد ۹۷۸ خدمات مختلف دندانپزشکی ارائه کرده است.  

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خدمت و  زحمات پزشکان و بهورزان خیراندیش و پرتلاش در این زمینه را قابل تقدیر دانست و گفت: مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت ماستر فوده (بادیونت)عاملی برای خدمت‌رسانی مجدد به کودکان زیر ۱۴ سال در روستاهای دورافتاده و مناطق کم برخودار شهرستان اسدآباد شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal