آخرین اخبار

11. آذر 1394 - 9:47   |   کد مطلب: 29516
یک نجاتگر جمعیت هلال احمر اسدآباد:
با خدمت به زائر دلم را روانه کربلا کردم
یک نجاتگر جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: اگر چه نتوانستم زائر امام حسین(ع) باشم اما خدمت به زائران امام را یک افتخار میدانم و با خدمت به انان دلم حسینی است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدمهدی هاشمی‌نیا یکی از نجاتگران جمعیت هلال احمر اسدآباد چند روزی است در ایام اربعین حسینی در پایگاه امدادی شهید عمادی شهر اسدآباد شیفت می‌دهد، در گفت‌وگویی با خبرنگار ما، از فعالیتش در جمعیت هلال احمر می‌گوید: از سال 89 وارد هلال احمر شدم و دو سال است به صورت شیفتی در پایگاه امداد جاده ای گردنه اسداباد و پایگاه شهید عمادی فعالیت دارم.

 

وی که 17سال سن و طبع شوخی هم دارد، خود را  یکی از نجاتگران کوچک استان همدان می‌داند و ادامه می‌دهد: در مقطع سال چهارم متوسطه تحصیل می‌کنم و این یکی از افتخارات بنده است که در جمعیت هلال احمر که یکی از سازمان‌های مردم نهاد و انسان‌دوستانه است، خدمت می‌کنم.

 

وقتی از او سؤال میشود از اینکه نتوانسته اید خودتان یکی از زائران امام حسین(ع) باشید، چه حس و حالی دارید؟ می‌گوید: خدمت به خلق خدا کمتر از زیارت نیست و اگر چه خودم زائر مولایم امام حسین(ع) نیستم اما دلم حسینی است و مرغ دلم همچنان در میان خیل عزاداران و راهپیمایان حسینی در مسیر کربلاست.

 

هاشمی‌نیا ادامه می‌دهد: اینکه توفیق پیدا کرده ایم در قالب امدادگر به زائرین حسینی خدمت کنم احساس نزدیک شدن به امام حسین(ع) را دارم و از زائران می‌خواهم که بنده حقیر را از راهی دور با قلبی نزدیک نزد امامان دعا کنند.

 

لازم به ذکر است که پایگاه امداد جاده ای شهید عمادی شهر اسدآباد به صورت موقت با سه نفر نیروی امدادگر و نجاتگر در ایام اربعین حسینی در آماده باش کامل است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

سلام شما کل خبراتون در مورد دوستاتونه وخبراتون بر اساس واقعیت کامل نیست لطفآ تحقیق کنید. ولطفآ زیاد به حاشیه نرید.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal