آخرین اخبار

13. آذر 1394 - 12:10   |   کد مطلب: 29533
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چند تن از پرسنل وزارت بهداشت در راه خدمت‌رسانی به زائران اربعین جان باختند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سیدحسن قاضی‎زاده‌هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار  ما اظهار کرد: امسال نیز استقبال خیلی‌خوبی برای شرکت در اجتماع روز اربعین برپا شد و در عین حال همکاری جدی بین دولت و مردم برای سهولت دسترسی زائران وجود دارد و همه نهادهایی که می‌توانستند در این امر کمک کنند، فعالیت داشتند.

وی افزود: البته با وجود کمبودهایی که هست، سال‌به‌سال وضعیت خدمات‌رسانی به زائران بهتر می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: درحال حاضر فعالیت‌ تیم‌های پزشکی در هر سه مرز تا اینجا خوب ارزیابی شده است و برای سال‌های آینده باید آمادگی بیشتری داشته باشیم.

قاضی‎زاده‎هاشمی تصریح کرد: در مرز مهران به‌علت بارندگی و ازدحام جمعیت، همکاران ما در بهداشت و درمان تلاش کردند تا مشکلی پیش نیاید.

وی اضافه کرد: تاکنون چند تن از همکاران در راه خدمات‌رسانی به زائران اربعین از جمله یک خانم دکتر و چند نفر دیگر فوت شده و یا آسیب دیده‌اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: درباره بیماری‌های واگیردار اصلاً جای نگرانی در کشور وجود ندارد، بیماری شایع در این فصل آنفولانزا است که در همه مناطق ممکن است مواردی باشد که باید همه موارد بهداشتی را رعایت کنند.

قاضی‎زاده‎هاشمی اظهار کرد: هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در حد مقدورات به زائران خدمات‌رسانی کرده است.

وی در پایان گفت: درباره بیماری وبا هم بارها اعلام کردم مشکل جدی وجود ندارد، با توجه به پیاده‌روی مسافت طولانی زائران محترم باید مراقب سرماخوردگی و بیماری تنفسی باشند.

 
انتهای پیام/ر

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal