آخرین اخبار

14. آذر 1394 - 16:07   |   کد مطلب: 29550
در ایستگاه انتظامی قرارگاه اربعین اسدآباد صورت گرفت
توقیف اتوبوس حامل شیشه در اسدآباد
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران در مسیر ایستگاه انتظامی قرارگاه اربعین اسدآباد خبر داد و گفت: در این اتوبوس مقداری شیشه کشف شد که بلافاصله بعد از توقیف، زائران با اتوبوسی دیگر راهی شهرشان شدند.

به گزارش آوای سیدجمال ّه نقل از خبرگزرای فارس، داوود علی‌بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران حسینی در مسیر ایستگاه انتظامی قرارگاه اربعین اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: امروز در بازرسی خودروها به منظور حفظ جان زائران و کاهش تصادفات در بازگشت از کربلای معلی، یک دستگاه اتوبوس به دلیل استفاده راننده از مواد مخدر توقیف شد.

 

 وی با بیان اینکه زائران در این اتوبوس نسبت به حال و روز راننده معترض بودند، افزود: پس از بازرسی از محل استراحت راننده اتوبوس، مقدار پنج سانت شیشه و یک عدد پایپ کشف و ضبط شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد گفت: اتوبوس توقیفی به پارکینگ هدایت شد و راننده نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تا سیر مراحل قانونی آن طی شود.

 

وی افزود: بلافاصله برای رفاه حال زائران حسینی نیز یک دستگاه اتوبوس دیگر با کرایه‌ای زیر قیمت هماهنگ شد تا زائران به سلامت به شهر خود بازگردند.

ا

نتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal