آخرین اخبار

5. دى 1394 - 11:46   |   کد مطلب: 29697
موضوعی که سایت «انتخاب» از درج آن اجتناب کرد:
سیدحسن خمینی در چنبره‌ی سران فتنه
خبرنگار روزنامه انتخاب در ایمیلی به یکی از فعالان سیاسی در خصوص سیدحسن خمینی سؤالاتی را ارسال کرده که گویا باب دل کذایی خودشان نیافتند و از انتشار آن اجتناب کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، به درخواست حجت‌الاسلام  و المسلمین علی زادسرجیرفتی یکی از فعالان سیاسی که در چند سال گذشته به عنوان امام جمعه سابق اسدآباد بودند، این مطلب درج شده و بنابر سخنان ایشان، در تاریخ 1394/09/19 خبرنگار «انتخاب» سؤالاتی را برای ایشان ایمیل کرده و اصرار بسیار که هرچه زوتر پاسخ آن‌ها را ارسال کنند و وقت را ضیق اعلام می‌کرده؛ نظر به اینکه پاسخ‌های این فعال سیاسی را باب دل کذایی خودشان نیافتند از انتشار آن اجتناب کردند.

 

پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال به درخواست ایشان مطالب را براساس رسالت خطیر خود در امر اطلاع رسانی درج کرده تا به قول ایشان مردم بدانند که اصلاح‌طلبان کذایی چقدر به آزادی بیان اعتقاد عملی دارند! و با سانسور بیگانه‌اند.
 

1-   سیدحسن خمینی روز گذشته اعلام کاندیداتوری کرد، نظرتان در این باره چیست

پاسخ؛ تا آنجا که بنده اطلاع پیدا کردم نوه‌ی محترم حضرت امام خمینی قدس سره، خودشان نامزدیشان برای مجلس خبرگان رهبری اعلام نکرده‌اند. آنچه که در رسانه‌ها منعکس شده است منتج از فرمایشات اخوی حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، حجت‌الاسلام سید علی خمینی شده است. چنانچه جناب ایشان با مشورت بزرگانی چون مراجع معظم تقلید همانند آیات عظام؛ جوادی‌آملی، مکارم شیرازی، سبحانی، نوری‌همدانی که در خیرخواهی آنان برای نوه‌ی حضرت امام، کمترین شبهه‌ای وجود ندارد، و خود ایشان، تشخیص داده و تکلیف شرعی احساس کرده، وبه این تصمیم رسیده‌اند، و نسبت به احراز صلاحتشان توسط شورای محترم نگهبان، اطمینان دارد، نامزد شدنشان وجهی موجه پیدا خواهد کرد و یک محکی نیز برای خودشان خواهد بود.

 

2-   حمایت طیف اصولگرای سنتی مثل سیدمهدی طباطبایی از سیدحسن خمینی نشان از چیست؟ ایا او یک اصولگرای حقیقی است؟

پاسخ؛ بنده با این تقسیم‌بندی‌های کذایی سنتی و مدرن و جدید و قدیم موافق نبوده و نیستم. جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی یک روحانی خیر و یک معلم اخلاق هستند.

 

3-   چرا با وجودی كه او هیچگاه دفاع صریحی از اصلاحات به مثابه یك جریان سیاسی نداشته، برخی درصددند او را ذیل جریان اصلاحات معرفی كند؟

پاسخ؛ دلیل آن روشن است. چون جناب ایشان نسبت به هاشمی‌رفسنجانی و سید حسن خمینی همیشه با حسن ظن برخورد کرده ‌اند و جامعه‌ی متدین و نمازجمعه برو و وفاداران به شعار مرگ برامریکا، آنان را به اصلاح‌طلبان خیلی نزدیک می‌بیند، وی را هم اصلاح‌طلب می‌پندارند.

 

4-   اهمیت مجلس خبرگان با حضور حسن خمینی، روحانی و هاشمی در تاریخ پس از انقلاب چیست؟

پاسخ؛ بعید به نظر می‌رسد با حضور این مثلث مورد اشاره، اتفاق خاصی بیفتد.

 

5-   تاثیر حضور اینان بالاخص سید حسن در تقسیم بندی ها در مجلس خبرگان و كلاً در سیاست ایران چیست؟

پاسخ؛ جامعه‌ی اسلامی ایران، آقا سید حسن را متأثر از اصلاح‌طلبان تلقی می‌کند. و نقطه مقابلشان را نیز برادرشان می‌داند و فراجناحی بودنشان را برنمی‌تابد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal