آخرین اخبار

9. دى 1399 - 12:01   |   کد مطلب: 37794
کیومرث سرمدی با بیان اینکه فتنه 88 همانند دیگر فتنه‌ها در خارج از مرزها طراحی و با وجود نفوذی‌ها به اجرا درآمد، گفت: این فتنه با درایت، رهنمود و وجود مبارک رهبر انقلاب، روشنگری، آگاهی و بصیرت جامعه خاموش و با حضور میلیونی مردم حماسه 9 دی به منصه ظهور رسید.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی که بر مبنای تفکرات ناب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است، امروز در سایه بصیرت سیاسی و همه جانبه مردم ولایتمدار حاکم و پا بر جاست.

 

وی 9 دی را روز حماسی و بصیرت خواند و گفت: در سال 88 و در آستانه انتخابات از سوی دشمن داخلی و خارجی فتنه ای بزرگ طراحی شده بود، طوری که تقلب در انتخابات را به مردم القاء کنند و در واقع با جوسازی و ملتهب کردن جامعه، براندازی نظام جمهوری اسلامی را شاهد باشند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: این فتنه با درایت و رهنمود و وجود مبارک رهبر انقلاب، روشنگری و آگاهی و بصیرت جامعه خاموش و با حضور میلیونی مردم حماسه 9 دی به منصه ظهور رسید.

 

وی یادآور شد: فتنه 88 همانند دیگر فتنه های سال 78، جنگ تحمیلی بود که در خارج از مرزها طراحی و با وجود نفوذی ها به اجرا در آمد و با گاهی و بصیرت مردم ختنثی شد که باید یاد و خاطره شهدای انقلاب گرامی بداریم.

 

سرمدی سالروز اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گرامی داشت و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مرد عارف، فهیم، روانشناس و به تعبیر رهبر انقلاب قهرمان ملی بود که بغض و کینه استکبار جهانی دست روی چنین قهرمانانی گذاشته است.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal