آخرین اخبار

14. دى 1394 - 12:31   |   کد مطلب: 29767
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی اسدآباد مطرح کرد:
سیدجمال الدین اسدآبادی؛ نمونه مبارز و شیخ نمر دیگری در بیداری اسلامی
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی اسدآباد نقش‌ شیعه را در جهان اسلام در مقابله با ظلم ظالمان جبار و استعمارگران مهم دانست و گفت: سیدجمال الدین اسدآبادی نیز یکی دیگر از شیخ نمرهایی بود که نقش مهمی را در جهان اسلام ایفا کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام احسان عباسی با بیان اینکه شیعه نقش بسیار مهم  و بسزایی از گذشته تا بحال داشته و دارد ، اظهار کرد: یکی از نقش‌های مهم شیعه در جهان اسلام نقش رهبری و هدایت در اتحاد مسلمانان در مقابله با ظلم ظالمان جبار و استعمارگران است.

 

وی تصریح کرد:  نمونه بارز نقش شیعیان در جهان اسلام  نقش سیدجلیل القدرشهید ایت الله سیدجمال الدین اسدابادی و امام راحل و شیخ نمرمی‌باشد.

 

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی اسدآباد با بیان اینکه ایت الله شهید شیخ نمر در این راه مخصوصا"  در عربستان نقش خود را به خوبی ایفا کرد، گفت: شهادت این عالم ربانی موج بیداری اسلامی و سبب نابودی هر چه سریعتر ال ملعون سعودی را فراهم اورد.

 

وی خاطرنشان کرد: ال سعود از بیداری اسلامی  و تشکیل حکومت شیعی سخت هراسان  و ترسان است و بدین خاطر دست به اقدامات ابلهانه ای که اثر عکس میدهد و باعث هلاکت و نابودی خودشان میشود، می‌زنند.

 

عباسی از وظایف بزرگان جهان اسلام را روشنگری و تبیین دانست و گفت:  تمامی شیعیان جهان با پیروی از ولی فقیه که اوجب واجبات است  و  با اتحاد و دوری از اختلاف که اختلاف بین شیعه و اهل تسنن از برنامه های دشمنان اسلام می‌باشد، زمینه های اتحاد و بیداری اسلامی را فراهم اورند و در مقابله با دشمنان اسلام  باشور، شعار و شعور ساکت ننشینند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن از این اتحاد مسلمانان شیعه  و سنی هراسان است، یادآور شد: همچنان‌که ال سعود از این اتحاد و بیداری اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی در عربستان ترسیده و به خیال واهی خود با شهادت رساندن شیخ  نمر جلوی این حرکت را می‌گیرد؛ در حالیکه با شهادت این شیخ موج بیداری اسلامی فراگیرشد و این با اتحاد بین مسلمانان  فراهم امد و بزودی سبب نابودی رژیم منحوس ال سعود می‌گردد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal