آخرین اخبار

15. دى 1394 - 13:23   |   کد مطلب: 29775
نویسنده کتاب «دست خدا» ملت ایران را در شهادت شیخ النمر صاحب عزا خواند و گفت: دولت نمی‌تواند همراه ملت نباشد؛ اگر در این مهم همراه و همگام با مردم نباشد، سرنوشتی چون رئیس جمهور اسبق‌ نصیبش خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، قاسمعلی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت ؛ بعداز پیروزی انقلاب اسلامی؛ کشورهای که  سلطنت آن‌ها بر مبنای خلیفه‌گری بود ؛ احساس خطر کردند چرا که خلیفه‌های خودخوانده  نه سواد اسلامی و فقهی  برای بقای حکومت داشتند  و نه عدالت اسلامی؛  که  اولین نمونه آن‌ها صدام بود. لذا از همان ابتدا  شروع به مخالفت کردند.

 

وی ادامه داد: درست است   بعضی از این خلیفه‌ها بعد از انقلاب مخالفت خود را بلافاصله با ایران علنی نکردند  اما مبارزه‌ پشت پرده و مخفی خود را در کمک مالی دینار و ریال نشان دادند.

 

این نویسنده  با بیان اینکه شهادت شیخ االنمر جرقه بیداری اسلامی را در کشور عربستان  رقم  خواهد زد، افزود: شیخ النمر وظیفه خود را  در این می دید که اسلام سیاسی وناب محمدی (ص ) را در مردم شیعه عربستان که به معنای درست سیاسی و انقلابی پی نبرده بودند منتقل کند؛  که تا حدودی موفق هم شد؛
 

وی با بیان اینکه امروز  با شهادت این بزرگمرد  ملت عربستان به بسیاری از  مسائل پی برده و بیدار شدند چرا که ایشان شاگردانی را تربیت کرده  و راه او را ادامه خواهند داد، گفت: قطعا" شهادت این شیخ شهید  موجب بیداری اسلامی در بین شیعیان وملت عربستان  در آینده نزدیک و سرنگونی آل سعود خواهد شد.

 

زارعی افزود: شیخ النمر قطعا" زارعی با بیان اینکه دشمنان اسلام این موضوع را به اختلافات شیعه و سنی ربط داده و دامن می‌زنند  در حالیکه بسیاری از برادران اهل تسنن؛  وهابیت را  مذهبی خود خوانده و خارج از  اسلام میدانند  که آل سعود بخشی از آن است نویسنده دست خدا  گفت:  تردید نداریم کسانیکه در اعدام این عالم نقش داشته اند بزودی دست خدا از آنها انتقام سختی خواهد گرفت  ، همانگونه که  اعدام آیت الله صدر  منتج به خفت و خاری صدام شد .
 

وی ملت ایران را در شهادت شیخ النمر صاحب عزا خواند و گفت: دولت  و ملت یک دست ومتحد باید با هوشیاری عمل کنند، دولت باید  همراه ملت باشد؛ البته کسی نمی‌تواند  همراه و هم پیام با این ملت و نظام نباشد
 

 این وکیل دادگستری افزود افراط وتفریط هم نباید باشد  اعدام شیخ نمر سند محکم وزنده ایی بود که دنیار را می توانست بر علیه آل سعود کند که  متاسفانه عده ای خود سر انه  دست به حمله به سفارت خانه عربستان زدند که این اعدام را در محافل سیاسی تحت شعاع قرار داد.

 

زارعی با بیان اینکه ریشه انقلاب در کل جهان اسلام دوانده شده و با آرامش و بدون تنش  در حال حرکت در مسیر الهی است، افزود: این انقلاب از سال 42 به بعد با سرعت به دنبال بیداری اسلامی مسلمانان کل جهان است که در ادامه مسیر به صاحب اصلی آن حضرت صاحباالزمان(عج) سپرده خواهد شد. ان شاالله.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal