آخرین اخبار

26. دى 1394 - 11:51   |   کد مطلب: 29843
سرپرست اداره بهزیستی اسدآباد خبر داد:
شرکت 70 نفر بیمار تحت درمان در کلاس‌های نیازسنجی شغلی
سرپرست اداره بهزیستی اسدآباد از برگزاری کلاس‌های نیازسنجی شغلی در اسدآباد خبر داد و گفت: در این کلاس‌ها 70 نفر از بیماران تحت درمان در زمینه شناسایی نیازسنجی اشتغال در سه مرکز شرکت کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبری احمدی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگارماٰ با اشاره به عملکرد کمیته درمانٰ حرفه آموزی و بازپروری اعتیاد شهرستان اسدآباد در طی نه ماه نخست سال‌جاری، اظهار کرد: 800 نفر از خانواده های بیماران مبتلا به اعتیاد در طی این مدت در کلاس‌های آموزش و آگاه‌سازی پیشگیری از اعتیاد شرکت کردند.

 

وی از برگزاری کلاس‌های نیازسنجی شغلی در اسدآباد خبر داد و گفت: در این کلاس‌ها 70 نفر از بیماران تحت درمان در سه مرکز حضور داشتند و نیازسنجی آنان برای ایجاد اشتغال صورت گرفت.

 

سرپرست اداره بهزیستی اسدآباد تصریح کرد: در 42 محیط روستایی، شهری و مهدکودک شهرستان برنامه های اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد انجام شده که برنامه ها در 35 روستاٰ و سه مهدکودک بوده است.

 

وی از تشکیل 42 تیم پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از اعتیاد 34 نمایشگاه با موضوع اعتیاد برپا شده است.

 

احمدی منش از ارجاع 140 بیمار مبتلا به ایدز به مراکز اقامتی خبر داد و گفت: در این راستا 70 میلیون ریال یارانه درمان به مراکز اقامتی و 33 میلیون ریال اعتبار طرح اجتماع محور هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه در دو مرکز اقامتی 125 نفر در کلاس‌های آگاه‌سازی اعتیاد و ایدز خبر داد و گفت: در طی نه ماه امسال 18 مورد بازرسی و نظارت از مراکز اقامتی انجام شده است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal