11. بهمن 1394 - 8:32   |   کد مطلب: 30029
رئیس اداره بهزیستی اسدآباد از پرداخت مستمری به 496 نفر معلول در حوزه امور توانبخشی اسدآباد در نه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر احمدی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه امور توانبخشی بهزیستی اسدآباد در طی نه ماهه اول امسال، اظهار کرد: در طی این مدت به 496 نفر مستمری پرداخت شده است که به 55 نفر از آنان کمک هزینه تهیه لوازم ضروری به مبلغ 250 میلیون  ریال پرداخت شده است.

 

وی افزود: به 7 نفر شهریه دانشجویی به مبلغ 4 میلیون ریال و به 59 نفر کمک هزینه تحصیلی دانش آموزی به مبلغ 100 میلیون ریال پرداخت شده است.

 

رئیس اداره بهزیستی اسدآباد با بیان اینکه 120 نفر وسایل کمک توانبخشی و توانپزشکی تحویل گرفتند، افزود: در طی این نه ماه از منزل 400 نفر معلول بازدید انجام شده و به 350 نفر مشاوره مددکاری  وروانشناختی داده شده است.

 

وی با بیان اینکه برای 11 نفر معلول پرونده تشکیل و به مراکز نگهداری معلولین ارجاع  داده شدند، تصریح کرد: در این مدت 4 نفر به علت معلولیت معافیت از خدمت دریافت کردند.

 

احمدی‌منش با بیان اینکه در این  شهرستان حوزه توانبخشی ،  علیرغم فقدان نیروی کارشناسی لازم و حجم زیاد نیازهای معلولین،  به شیوه ایی مناسب اقدام به ارائه خدمت و سرویس دهی به معلولین تحت پوشش در بسیاری از زمینه ها  نموده است، خاطرنشان کرد:از جمله این خدمات برگزاری کلاس‌های آموزش برای معلولین وخانواده‌ها و تشکیل جلسات کمیته مناسب سازی و پیگیری مصوبات آن بوده است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal