آخرین اخبار

18. بهمن 1394 - 16:57   |   کد مطلب: 30132
درپی تقدیم مدال جام بزرگ به رهبر معظم انقلاب؛
پشتم به دعای خیر رهبرم گرم است
مه‌لقا جام بزرگ گفت: رهبر معظم انقلاب بزرگترین حامی ورزش بانوان است و پشتمان به دعای خیر ایشان گرم است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از نافع، مه‌لقا جام بزرگ در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک در دیداری که با رهبر انقلاب اسلامی داشتیم، ایشان فرمودند: پیگیر مسابقات و نتایج ورزشکاران هستم که از این موضوع بسیار خوشحال شدم.
 او گفت: امیدوارم با اهدای این مدال ارزشمند به رهبر معظم انقلاب باعث خوشحالی ایشان شده باشم. هنوز شرایط برای دیدار ایشان فراهم نشده است اما امیدوارم هرچه زودتر محقق شود.
 تیرانداز المپیکی کشورمان سطح کیفی رقابت‌های انتخابی را بالا و دور از انتظار ارزیابی کرد و افزود: با توجه به این‌که مسابقات هند آخرین آوردگاه سهمیه المپیک 2016 بود، ضمن بالا بودن فشار روحی و استرس مسابقات، کسب سهمیه و مدال آوری، کار بزرگی بود. 
 جام بزرگ در خصوص مبلغ 100 میلیون ریال اهدائی کمیته ملی المپیک گفت: بلافاصله پس از بازگشت به تهران مسئولان کمیته ملی المپیک حواله 100 میلیون ریالی که قول داده بودند، اهداء کردند که این حواله ها چند روز دیگر نقد می شود.
 او در پاسخ به این سوال که آیا این مبلغ برای رفع مشکلات یک ورزشکار حرفه‌ای کافی است؟ عنوان کرد: نمی‌تواند باری از مشکلات‌مان را به صورت عمده بردارد اما مسئولان در حد بضاعت خود به المپیکی‌ها کمک مالی می‌کنند و از این بابت ممنونیم.
 تیرانداز المپیکی کشورمان ادامه داد: از هفته آینده تمرینات‌ زیر نظر لازلو(مربی روس) برای حضور در المپیک ریو را آغاز می کنیم. در رشته سه وضعیت برای رسیدن به آمادگی لازم و سطح بالا نیاز به فشنگ است که امیدوارم در طول تمرینات به کمبود برخورد نکنیم.
 مه‌لقا جام بزرگ دومین بار است که حضور در المپیک را تجربه می‌کند. وی در رقابت‌های المپیک 2012 لندن در میان بیش از 70 تیرانداز، جایگاه 14 را با فاصله 2 امتیازی نسبت به نفر سوم کسب کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal